کد خبر : 49566

چه کسی برای استقلال یارگیری می‌کند؟


چه کسی برای استقلال یارگیری می‌کند؟

تیم استقلال را چه کسی می‌بندد؟ شاید اگر داریوش شجاعیان هم می‌دانست این وضعیت پیش می‌آید مانند روزبه چشمی، علی کریمی و محمد دانشگر برای تمدید قراردادش دست نگه می‌داشت.

به گزارش خبرورزشی، پیرو اعلام باشگاه استقلال در این باره که کمیته نقل و انتقالات این مجموعه با حضور سعید رمضانی به عنوان سرپرست، احمد مددی به عنوان معاون ورزشی، مهدی نوروزی به عنوان معاون اقتصادی، مقدم به عنوان مسئول حقوقی و اقبال نیز به عنوان نماینده حراست تشکیل شده از گوشه و کنار این مجموعه خبر می‌رسد اقداماتی برای یارگیری استارت خورده است. در تاریخ ۱۴ مرداد احمد سعادتمند اعلام کرد با هماهنگی کادر فنی در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر سرمربی تیم است ولی جمعه هفته گذشته در برنامه ورزش و مردم گفت بار‌ها از فرهاد مجیدی لیست خواسته تا برای تیم بازیکن بخرد ولی لیستی دریافت نکرده است. برخی تناقض‌ها در گفتار مربی و مدیرعامل باشگاه دیده و شنیده شد که بیش از هر چیز هوادار استقلال را سردرگم می‌کند.

نوروزی معاون اقتصادی باشگاه در روزی که مدیرعامل استقلال در سفر ایتالیا بود مصاحبه کرد و گفت لیست استقلال را با نام فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال به لیگ قهرمانان آسیا ارسال کرده‌اند. در همان روز‌ها سعادتمند در حال چانه‌زنی به هر طریقی حتی به قیمت بازگشت استراماچونی به تهران هم شده بود! کمی بعد فرهاد مجیدی استعفا کرد و در همان روز‌ها (تعطیلات ابتدای این هفته) عنوان شد استقلال با ۵ بازیکن مذاکره کرده است. در حالی که طرفدار استقلال الان نمی‌داند پنج‌شنبه شب این هفته کاروان استقلال با فرهاد مجیدی به تهران برمی‌گردد یا شخصاً با پروازی دیگر به عنوان یک پیشکسوت استقلال راهی تهران می‌شود؟

فارغ از همه این مسائل الان تیم استقلال را چه کسی می‌بندد؟ شاید اگر داریوش شجاعیان هم می‌دانست این وضعیت پیش می‌آید مانند روزبه چشمی، علی کریمی و محمد دانشگر برای تمدید قراردادش دست نگه می‌داشت. حالا مشخص می‌شود چرا تمدیدی‌های استقلال هنوز برای مذاکره به دفتر باشگاه نرفته‌اند! اگر فرهاد مجیدی لیستش را ۱۴ مرداد به سعادتمند داده و او در حال یارگیری براساس آن لیست است پس مجیدی چرا می‌خواهد بعد از جام‌حذفی برود؟

اگر استراماچونی در همان ایتالیا لیستش را به سعادتمند داده در حالی که طی همه ماه‌های اخیر پیگیر مراسم زایمان همسرش بود و الان در حال بچه‌داری از دو فرزند کوچک دیگرش است چطور توانسته لیگ برتر ایران و بازی‌ها را ببیند؟

یک احتمال هم هست که احمد سعادتمند با یاری گرفتن از دوستان و پیشکسوتان استقلالی یا فوتبالی اش در حال مذاکره با بازیکنانی است که شاید فصل بعد بتوانند به استقلال کمک کنند و نقاط ضعف یا کم بازیکن تیم را پوشش بدهند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها