کد خبر : 49550

عدد دامنه نوسان سهام دست نخورد

عدد دامنه نوسان سهام دست نخورد

بیدگلی گفت:هنوز در دستور جلسه شورای عالی بورس موضوع تغییر دامنه نوسان سهام مطرح نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،امروز صبح  علیرضا بقانی کارشناس بازار سرمایه با انتشار توئیتی از احتمال افزایش دامنه نوسان از  ۵ درصد به ١٠ درصد خبر داد.

این کارشناس بازار سرمایه نوشت:

احتمال افزایش دامنه نوسان به ١٠ درصد برای سهم‌های بزرگ بازار.

امروز جلسه شورای عالی بورس  درباره وضعیت بازار برگزار می شود.

مطلع شدم یکی از دستور جلسه‌های شورای عالی بورس در خصوص افزایش دامنه نوسان، برخی سهم های بزرگ  به ١٠ درصد است.اگر این قانون امروز تصویب شود، اگر این مهم تصویب شود بازار زودتربه تعادل می رسد.تکذیب افزایش دامنه نوسان از  ۵ درصد به ١٠ دامنه نوسان

هنوز چند ساعتی از انتشار این توئیت نگذشته بود که سعید اسلامی بیدگلی عضو شورای عالی بورس با اشاره به اینکه امروز بعد از ظهر جلسه شورای عالی بورس برگزار خواهد شد،گفت: جلسات روز سه شنبه بعد از ظهر شورای عالی بورس، یک سلسله نشست‌های روتین است که هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

وی در خصوص اینکه احتمال دارد در جلسه امروز درباره وضعیت بازار و تغییر دامنه نوسان موضوعی مطرح شود، گفت: تا این لحظه چنین موضوعی طرح نشده اما رئیس سازمان بورس که سخنگوی شورای عالی بورس هستند بر اساس بندی که در دستور شورای عالی بورس با عنوان «سایر» است این اختیار را دارد که چنین موضوعی را خارج از دستور جلسه مطرح و درباره آن تصمیم گیری کند. اما تا این لحظه هیچ موضوعی در این خصوص طرح نشده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها