کد خبر : 49547

گزینه داخلی جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال

گزینه داخلی جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال

سرمربی فصل گذشته تیم نساجی مازندران مورد توجه باشگاه استقلال تهران قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، در روزهای منتهی به فینال جام حذفی مشخص شد فرهاد مجیدی از سمت خود استعفا کرده و حاضر به ادامه همکاری با تیم استقلال تهران نیست. مجیدی روز گذشته اعلام کرد اگرچه در بازی مقابل تراکتور روی نیمکت می‌نشیند اما پس از جام حذفی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آبی پوشان را همراهی نخواهد کرد.

دلیل تصمیم مجیدی مذاکرات پنهانی احمد سعادتمند با آندره آ استراماچونی،‌ سرمربی پیشین استقلال است که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های سرمربیگری در فصل آتی است. با توجه به مخالفت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با بکارگیری سرمربی خارجی در لیگ برتر پروژه بازگشت استراماچونی در حال حاضر منتفی است.

از این رو باشگاه استقلال که مشخص شده نمی‌تواند در فصل بعدی با مجیدی ادامه همکاری بدهد به مذاکره با مربیان داخلی می‌اندیشد. یکی از گزینه‌های سعادتمند برای سرمربیگری در استقلال سرمربی فصل گذشته تیم نساجی مازندران است.

محمود فکری که پس از جدایی محمدرضا مهاجری هدایت تیم نساجی را برعهده گرفت طی 10 بازی روی نیمکت این تیم شکستی را تجربه نکرده و توانست این تیم را در رده هشتم جدول رده بندی نگه دارد.

فکری که سابقه در دست داشتن بازوبند کاپیتانی استقلال را برای سال‌ها در کارنامه دارد هنوز برای ادامه همکاری با نساجی در فصل بعدی به توافق دست پیدا نکرده است و یکی از گزینه‌‎‌های سرمربیگری در استقلال است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها