کد خبر : 49516

غیبت نگران کننده 3 ستاره پرسپولیس در تمرین با رنگ و بوی جدایی

غیبت نگران کننده 3 ستاره پرسپولیس در تمرین با رنگ و بوی جدایی

در شرایطی که مهدی ترابی دیروز با توجه به درخواست فسخ در تمرین حضور نیافت، غیبت علیپور و بشار رسن نیز شایعاتی در این زمینه شکل داده است.

به گزارش خبرورزشی، تیم قهرمان لیگ نوزدهم در حال از فروپاشی به نظر می‌رسد و یحیی گل محمدی در شرایطی امروز در محل تمرین تیمش بعد از ۴ روز مرخصی که به شاگردانش داده بود حضور یافت که با غیبت سه ستاره خود، نگرانی بزرگی را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ذهنش شکل گرفت.

مهدی ترابی که بعد از حضور در محل باشگاه و جلسه با مهدی رسول پناه، درخواست فسخ قرارداد خود را ارائه داده بود، غایب قابل پیش بینی در تمرین دیروز بود. با این حال در شرایطی که به نظر می‌رسید بشار رسن و علی علیپور که قرارداد‌شان به پایان رسیده تا پایان لیگ قهرمانان موضعی در خصوص آینده خود نداشته باشند، امروز در استادیوم شهید کاظمی حضور نیافتند تا نگرانی بابت پایان همکاری‌شان با این تیم را بیشتر کنند.

علی علیپور که پنجمین سال حضورش در این تیم را به پایان رسانده، قرارداد خود را با سرخ‌ها تمدید نکرده و گفته می‌شود در حال رایزنی برای حضور در فوتبال اروپاست و به همین منظور نیز در تمرین دیروز غایب بوده است.

از سوی دیگری نیز بشار رسن که تمام طول فصل را در کش و قوس مربوط به عدم پرداخت به موقع قراردادش قرار داشت و شایعه خروجش در پایان فصل نیز جدی شده بود، در تمرین دیروز غایب بود تا او نیز در کانون شایعات مربوط به پایان همکاری با این تیم قرار داشته باشد.

با این حال هنوز باشگاه پرسپولیس موضع خود را در قبال جدایی ترابی نیز اعلام نکرده و باید دید پاسخ آنها درباره غیبت علی علیپور و بشار رسن در تمرین دیروز نیز چه خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها