کد خبر : 49506

گزینه های دیگر برای هدایت استقلال در صورت از دست دادن جام حذفی

گزینه های دیگر برای هدایت استقلال در صورت از دست دادن جام حذفی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم در فینال قهرمان شویم و اگر در فینال حتی یک درصد نتیجه نگیریم قطعا روی گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم.

سعادتمند درباره لیست آسیایی استقلال گفت: لیست را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده ایم و برای تغییر چند روزی فرصت داریم.

او درباره اینکه اگر مجیدی پس از فینال دیگر روی نیمکت ننشیند گزینه بعدی برای هدایت آبی پوشان  چه کسی خواهد بود؟ ادامه داد: فرهاد مجیدی مربی تیم  است و با ما قرارداد دارد. او پایبند به قراردادش خواهد بود و به کارش ادامه می‌دهد، اما اگر اتفاقی هم رخ دهد قطعا در هیئت مدیره با خود او جلسه خواهیم گذاشت.

او درباره اینکه آیا مجیدی می‌تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند گفت: من چنین نکته‌ای را در قراردادش ندیدم و قطعا در خانواده صحبت می‌کنیم تا مشکل حل شود.

او درباره گزینه‌های خارجی سرمربیگری گفت: با توجه به نرخ ارز صلاح نیست، اما استراماچونی یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال است. در نشست ما هیچ خبرنگاری حضور نداشت و بحث این خبر‌ها گمانه زنی است. ما بر اساس صحبتی که داشتیم نظرمان این بود همه چیز محرمانه باشد و روی مفاد قرارداد بود.

او درباره اینکه آیا همچنان با مجیدی قهر هست یا خیر گفت: من با هیچ فردی قهر نیستم و خواهش می‌کنم این موارد اعلام نشود، چون همه یک تیم هستیم و در روز بازی هم در کنار کادر فنی هستیم و انشاالله برای قهرمانی به مشهد می‌رویم.

سعادتمند درباره اینکه بازیکنان به دلار برای عقد قرارداد پول می‌خواهندگفت: باشگاه استقلال به هیچ عنوان به دلار با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نمی‌کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها