کد خبر : 49498

معاون استقلال: مبلغ قراردادها غیرمعقول است

 معاون استقلال: مبلغ قراردادها غیرمعقول است

معاون باشگاه استقلال گفت: من از شایعات بازگشت استراماچونی به استقلال بی خبر هستم.

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی، معاون ورزشی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که بازیکنان جدید این تیم قرار است با لیست کدام مربی جذب شوند، اظهار داشت: استقلال با صلاحدید خود باشگاه اقدام به مذاکره با بازیکنان کرده است. البته توجه داشته باشید که پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته است و بعد از اینکه باز شد، بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه پنجره نقل و انتقالات استقلال چه زمانی باز می شود، عنوان کرد: پنجره ها انشالله به زودی باز می شود. یک طلبی هست که باید به یکی از بازیکنان خارجی به نام بویان پرداخت شود که بعد از آن انشالله مشکل حل خواهد شد.

معاون باشگاه استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی لیستی به باشگاه داده یا خیر، گفت: خیر، ما از سوی کادرفنی لیستی دریافت نکردیم.

مددی در پاسخ به این سوال که سعادتمند در جلسه امروز هیات مدیره توضیحی درباره سفرش به ایتالیا داد یا خیر، گفت: من عضو هیات مدیره نیستم و در جلسه نبودم.

وی در واکنش به اینکه گفته می شود ممنوعیت ورود بازیکن خارجی، نرخ بازیکنان داخلی را بالا برده، افزود: این واقعیت دارد. عدد قراردادها غیرمعقول به نظر می رسد.

مددی در پاسخ به این سوال که در کمیته نقل و انتقالات حضور دارد و درباره بحث بازگشت استراماچونی چه می داند، گفت: من در جریان این موضوع نیستم. فکر می کنم بهتر است صحبت های آقای سعادتمند را یک بار دیگر ببینید و بشنوید چون کامل در این باره شفاف سازی کرده است.

وی در پایان درباره اینکه سعید آقایی در لیست استقلال هست یا خیر، افزود: خیر، برخلاف شایعات این بازیکن در لیست ما نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها