کد خبر : 49461

اولین واکنش استراماچونی به موضوع بازگشت به استقلال

اولین واکنش استراماچونی به موضوع بازگشت به استقلال

آندره‌آ استراماچونی در گفت‌وگویی کوتاه موضوع پیشنهاد استقلال برای ادامه همکاری با این باشگاه را نه تأیید کرد و نه تکذیب.

به گزارش ورزش سه، دیروز جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار مشهور شبکه اسکای مذاکره مدیران استقلال با استراماچونی را تأیید کرد. دی‌مارتزیو در وبسایت خود نوشت: استقلال در حال تلاش دوباره برای جذب استراماچونی است. پس از خروج استرا، تغییرات بسیاری در استقلال شکل گرفته است و مدیران جدیدی روی کار آمده اند و اکنون آن‌ها دوباره به دنبال جذب آندره‌آ استراماچونی هستند. طی روز‌های گذشته مدیرعامل استقلال در رم بوده تا استراماچونی را برای قراردادی جدید و سالیانه با رقم بسیار بالا قانع کند. استراماچونی چند روزی را فرصت خواسته تا فکر کند و با خانواده‌اش صحبت کند.»

پس از جدی شدن بحث بازگشت استراماچونی به استقلال، سعی کردیم با سرمربی سابق آبی پوشان تماسی داشته باشیم. در پیامی که در نرم افزار واتس اپ برای استراماچونی ارسال شد، اینگونه عنوان شد:

«عصر بخیر‌، می‌توانم درک کنم که شاید قصد پاسخ دادن به رسانه‌های ایرانی را ندارید، اما در مورد اخباری که در ایران مطرح می‌شود و همچنین درخصوص مصاحبه آقای سعادتمند با تلویزیون ایران، فکر می‌کنم هواداران استقلال برای فهمیدن وضعیت شما، شایسته هستند چند کلمه از شما بشنوند. با تشکر از حسن توجه شما»

استراماچونی نیز در پاسخ به این پیام گفت: عصر بخیر؛ هواداران ایران و مخصوصاً استقلال لایق بهترین‌ها هستند. مرسی از توجهی که دارید، اگر چیزی برای گفتن داشته باشم دریغ نمی‌کنم.

به هر حال از صحبت‌های استراماچونی اینگونه بنظر می‌رسد که او، پیشنهاد استقلال برای تصدی دوباره پست سرمربیگری این تیم را نه تکذیب می‌کند و نه تأیید. شاید در پیش بودن فینال جام حذفی و یا رسمی نشدن نتایج مذاکرات دو طرف باعث شده استراماچونی فعلا سیاست سکوت را در پیش بگیرد، ولی چیزی که به نظر قطعی می‌رسد، پیشنهاد حضور دوباره در ایران است که از سوی سعادتمند به استراماچونی داده شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها