کد خبر : 49414

لیونل مسی گام عملی خروج از بارسلونا را کلید زد

لیونل مسی گام عملی خروج از بارسلونا را کلید زد

ترکیب بارسلونا در فصل 21-2020 قرار است که امروز (یکشنبه) تست کرونا بدهد اما به نظر می رسد که لیونل مسی غایب بزرگ این تست خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان سرمربی هلندی تازه وارد بارسلونا از 31 بازیکن برای حضور در این جلسه تمرینی دعوت کرده است اما خبری از لئو نخواهد بود.

رادیو کاتالونیا گزارش داده است که مسی به بارسلونا اعلام کرده است که در تست پزشکی شامل تست کرونا شرکت نخواهد کرد و بدین ترتیب به موضع قبلی خود در مورد جدایی از کاتالان ها اصرار خواهد ورزید. بدین ترتیب مسی با توجه به این که تست کرونا را نداده و پروتکل ها را رعایت نکرده حق حضور در تمرینات بعدی بارسلونا را هم نخواهد داشت.

عدم حضور مسی در تست پزشکی با نظر وکلایش انجام خواهد شد تا بدین ترتیب جنجال این بازیکن پس از درخواست جدایی از کاتالان ها با ارسال فکس ادامه پیدا خواهد کرد. در حال حاضر به نظر می رسد که مسی مذاکراتی جدی برای حضور در سیتی داشته است هر چند که پی اس جی و اینتر نیز با دقت شرایط جذب این مهاجم را دنبال می کنند. 

البته بر خلاف مسی به نظر می رسد که سوارز فردا در تست پزشکی شرکت می کند. کومان به مهاجم اروگوئه ای اعلام کرده است که او را نمی خواهد اما این بازیکن تست کرونا خواهد داد. میرالم پیانیچ بوسنیایی بازیکن تازه وارد بارسا البته به علت ابتلا به کرونا فعلا در قرنطینه است و در تست پزشکی یکشنبه حضور نخواهد یافت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها