کد خبر : 49407

دلخوری یحیی از خنثی شدن بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

دلخوری یحیی از خنثی شدن بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

یحیی گل محمدی بابت از دست دادن دانیال اسماعیلی‌فر شاکی است و البته نگران از دست رفتن دیگر گزینه‌های خود برای لیست پرسپولیس است.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس قطعا از نظر مالی شرایط مناسبی برای حضور در نقل و انتقالات زمستانی دارد. آنها که در ابتدای سال با کارگزار خود به توافق لازم دست یافتند، طی این مدت بخش مناسبی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌اند و چندی پیش نیز فارغ از دیگر منابع مالی خود، هشت میلیارد دیگر به خزانه‌ی آنها واریز شده است و بر اساس آن 5 درصد دیگر از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند.

با این شرایط نمی‌توان این باشگاه را از این نظر با بنیه مالی ضعیف در بازار نقل و انتقالاتی توصیف کرد. با این حال در شرایطی که شایعات زیادی درباره نقل و انتقالات سرخ‌ها به گوش می‌رسید، یحیی گل محمدی و همچنین باشگاه پرسپولیس در چند مرحله به تکذیب آن پرداختند. اما چندی بعد در اولین انتقال رسمی در فوتبال ایران برای فصل بیستم، با حضور دانیال اسماعیلی فر در سپاهان، یحیی گل محمدی به مدیران این تیم تاخت و آنها را در این بخش ضعیف توصیف کرد.

این در حالیست که درباره دیگر گزینه‌های جدی مطرح شده برای پرسپولیس لیگ نوزدهم نیز اخبار مناسبی به گوش نمی‌رسد و باشگاه تاکنون نتوانسته به توافق لازم در این زمینه دست یابد. این اتفاق در شرایطی رخ داده که باشگاه پرسپولیس طی 4 فصل گذشته در بدترین شرایط مالی و مدیریتی نیز توانسته بود گوی سبقت را چه در بحث تمدید و چه جذب بازیکنان مدنظر از دیگر رقبا برباید و بر اساس آن به تقویت خود بپردازد.

در شرایطی که برخی گزینه‌های مدنظر پرسپولیس مدعی مذاکره با شخص سرمربی برای حضور در این تیم هستند، اما مشخص نیست که چرا این انتقال ها به سرانجام نرسیده است. از یک سو شایعاتی درباره درخواست مذاکره با مدیربرنامه یحیی گل محمدی برای حضور در این تیم قوت گرفته که به نظر می‌رسد به هیچ عنوان پایه و اساسی نداشته باشد و از سوی دیگر نیز بازیکنانی که گفته می‌شد در لیست این باشگاه قرار دارند تاکنون با دعوت رسمی از باشگاه برای مذاکره و عقد قرارداد مواجه نشده‌اند و همه چیز به قول و قرارهای آنها با سرمربی تیم مربوط است.

در هیات مدیره پرسپولیس نیز فردی دیده نمی‌شود که قابلیت مذاکره با بازیکنان را داشته باشد و آنها حتی برای تمدید قرارداد با نفرات کنونی خود نیز تاکنون به نتیجه مثبتی دست نیافته‌اند. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس لیست ابتدایی خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به کنفدراسیون ارسال کرده و تا 5 روز پیش از اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد تا نسبت به جذب نفرات جدید و تغییر در آن اقدام کند.

باید دید در شرایطی که این روزها رابطه میان یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه چندان مساعد به نظر نمی‌رسد؛ آنها قادر خواهند بود همانند فصول گذشته با حفظ نفرات تاثیرگذار خود، در خصوص جذب نفرات مدنظر برای تقویت تیم نیز اقدام کنند یا خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها