کد خبر : 49391

دست‌های پشت پرده باعث شد پرسپولیسی‌ها پنالتی خراب کنند؟!


دست‌های پشت پرده باعث شد پرسپولیسی‌ها پنالتی خراب کنند؟!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از تصمیم فرهاد شوکه شدم. سال ۸۵ هم این شرایط برای من اتفاق افتاد و در حالی که سرمربی استقلال بودم صحبت از مذاکره با غلامحسین پیروانی و مرحوم حجازی بود، اما من مثل مجیدی شانه خالی نکردم.

به گزارش ورزش سه، صمد مرفاوی درباره اظهارات یحیی گل محمدی که دست‌های پشت پرده را عامل برد استقلال دانسته گفت: من به اظهارنظر کسی کار ندارم و کلی حرف می‌زنم. دست‌های پشت پرده باعث شد اوساگوانا و نورالهی پنالتی خراب کنند؟! اگر پنالتی استقلال گرفته می‌شد که دیگر کار تمام شده بود. این حرف‌ها مایوس کننده و مضحک است.

مرفاوی درباره استعفای مجیدی در پایان صحبت‌های خود گفت: از تصمیم فرهاد شوکه شدم. سال ۸۵ هم این شرایط برای من اتفاق افتاد و در حالی که سرمربی استقلال بودم صحبت از مذاکره با غلامحسین پیروانی و مرحوم حجازی بود، اما من مثل مجیدی شانه خالی نکردم. تازه آن زمان تیم مدیر عامل و هیات مدیره هم نداشت. من و امیر قلعه نویی این شرایط را تجربه کردیم، اما محکم به کار خود ادامه دادیم.

وی افزود: فرهاد باید تحمل می‌کرد و با قهرمانی کارنامه خود را قوی می‌کرد. او باید مقاومت می‌کرد. مجیدی مسئول فنی تیم است و نگاه هواداران و پیشکسوتان در وهله اول برای قهرمانی در جام حذفی به او است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها