کد خبر : 49359

فرهاد مجیدی تشریفات خروج از قرارداد را رعایت کند!

فرهاد مجیدی تشریفات خروج از قرارداد را رعایت کند!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اینکه مجیدی بخواهد با استعفای مجازی از استقلال جدا شود خیلی حرفه ای نیست.

به گزارش فارس، حجت نظری در خوصو استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال اظهار داشت: در تماسی که با فرهاد مجیدی داشتم از وی خواستم او این یک هفته را هم کما فی السابق به کارش ادامه بدهد تا آخر هفته نتایجه خوبی را در فینال جام حذفی کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه جذب مربی خارجی ممنوع است ولی مجیدی در تمرینات شرکت نمی کند عنوان کرد: ما تابع قوانین کشور هستیم و اگر ممنوعیتی وجود داشته باشد ما هم باید از آن تبعیت کنیم. مجیدی به عنوان سرمربی و کسی که با باشگاه قرارداد دارد باید بالای سر تیم بماند و به همان خوبی که تیم را مدیریت کرده در فینال جام حذفی هم حضور پیدا کند.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که با استعفای مجیدی سرمربی استقلال چه کسی است خاطرنشان کرد:  مجیدی در حال حاضر سرمربی استقلال است.

وی در خصوص اینکه مجیدی خودش عنوان کرده دیگر سرمربی استقلال نیست و فقط هیات مدیره اعتقاد دارند او سرمربی است گفت: ما شب گشته جلسه مجازی را برگزار کردیم و تصمیم ما این بود که مجیدی به کار خود ادامه بدهد اما اینکه مجیدی بخواهد با استعفای مجازی از استقلال جدا شود خیلی حرفه ای نیست.

نظری تاکید کرد: از مجیدی انتظار رفتار حرفه ای داریم،همانطور  که وقتبی می خواهیم با یک مربی قرارداد ببندیم تشریفات اداری آن را طی می کنیم از مجیدی انتظار داریم تشریفات خروج از قرارداد را هم رعایت کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها