کد خبر : 49343

رضاوند: چرا پرسپولیسی‌ها این حرف‌های خنده‌دار را می‌زنند؟


رضاوند: چرا پرسپولیسی‌ها این حرف‌های خنده‌دار را می‌زنند؟

آرض رضاوند درباره ادعای پرسپولیسی‌ها مبنی بر جام دادن به استقلال گفت: تیمی که سپاهان و پرسپولیس را شکست می‌دهد بالاخره نشان داده که لایق قهرمانی است.

به گزارش ایلنا ، آرش رضاوند هافبک استقلال پس از برتری تیمش در دربی جام‌حذفی مقابل پرسپولیس گفت هیچ اراده‌ای برای جام دادن به آبی‌ها نبوده است.

رضاوند در این باره گفت: «با چه معیاری؟ چرا این حرف‌های خنده‌دار را می‌زنند؟ کدام صحنه داوری به نفع استقلال بوده که می‌گویند می‌خواستند استقلال را برنده کنند؟ حتی کارشناسان هم گفتند که روی فرشید اسماعیلی صددرصد خطا شده است پس تیمی که باید طلبکار باشد ما هستیم. بازی‌ها قطعاً سخت است و دو تیم هم پرطرفدار هستند اما ما حرف‌مان را در زمین زدیم و خیلی چیزها مشخص شده است. برای هواداران‌مان خیلی خوشحالم و تیمی که سپاهان و پرسپولیس را شکست می‌دهد بالاخره نشان داده که لایق قهرمانی است.»

رضاوند درباره کری‌خوانی با برتری 6 بر 3 در مجموع برای پرسپولیسی‌ها هم گفت: «این کری‌خوانی‌ها مربوط به هواداران است و برای ما مهم شکست پرسپولیس بود که به آن هم دست پیدا کردیم. خیلی چیزها در زمین مشخص شد و پاسخ تمام شایعات و حواشی را در زمین دادیم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها