کد خبر : 49341

گل‌محمدی با این مسائل از پرسپولیس جدا نمی‌شود


گل‌محمدی با این مسائل از پرسپولیس جدا نمی‌شود

مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید یحیی گل‌محمدی با این مشکلاتی که در حال حاضر است جدا نخواهد شد.

به گزارش فارس، مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد مدیران و کارمندان باشگاه پرسپولیس باید روی موفقیت این تیم تمرکز داشته باشند.

کرمانی‌مقدم در این باره بیان کرد: «مدیران و کارمندان باشگاه پرسپولیس هم باید تمرکز خود را روی موفقیت تیم بگذارند و در مسائلی که ارتباطی به آنها دارد دخالت نکنند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس است و همه باید در راستای نیازها و درخواست‌های وی کار انجام بدهند. خلاف این موضوع سبب ایجاد حاشیه برای پرسپولیس و ضربه خوردن تیم می‌شود. به همین دلیل اگر مدیران باشگاه با کادرفنی هماهنگ باشند، خیلی بهتر است.»

پیشکسوت پرسپولیس درباره دلخوری این روزهای گل‌محمدی هم اظهار داشت: «مدیران باشگاه باید فکر نقل‌و‌انتقالات و جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی باشند. این موضوع هم جزو همان حواشی است که می تواند به تیم ضربه بزند. باید تمام خواسته‌های یحیی در نقل‌و‌انتقالات انجام شود. البته گل‌محمدی یک پرسپولیسی قوی است و فکر نمی‌کنم سر این مسائل بخواهد از تیم جدا شود و پرسپولیس را تنها بگذارد. مطمئن باشید یحیی از پرسپولیس نمی‌رود. حتماً باید بازیکنان مدنظر گل‌محمدی در سریع‌ترین زمان ممکن به تیم بیایند. در غیر این صورت در لیگ قهرمانان به مشکل می‌خوریم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها