کد خبر : 49313

سپاهان بمب نقل و انتقالات پرسپولیس را با چند میلیارد خنثی کرد؟

سپاهان بمب نقل و انتقالات پرسپولیس را با چند میلیارد خنثی کرد؟

به یحیی گل‌محمدی راپورت دادند دانیال اسماعیلی‌فر با مبلغی حدود ۷ میلیارد تومان برای یک فصل به سپاهان پیوسته است.

«مرغ از قفس پرید!» شاید این بهترین اصطلاح برای سپاهانی شدن بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در فصل جاری باشد. سه‌شنبه گذشته دانیال اسماعیلی‌فر با حضور در دفتر مرکزی باشگاه سپاهان و مذاکره با منوچهر نیکفر، رئیس هیئت‌مدیره قرارداد دوساله‌ای با طلایی‌پوشان امضا کرد. اسماعیلی‌فر در حالی به سپاهان منتقل شده که در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم شایعاتی پیرامون حضور این بازیکن در جمع بازیکنان یحیی گل‌محمدی منتشر شده بود و حتی رسانه‌ها از توافق شخصی این بازیکن با سرخپوشان خبر داده بودند.

سپاهان با این خرید موفق شد یکی از بازیکنان موفق فصل گذشته را از چنگ پرسپولیس خارج کند. در همین ارتباط شنیدیم گل‌محمدی به شدت از یک دلال معروف شاکی و عصبانی است. آقای «س» که ایجنت معروفی در فوتبال ایران است و یکی، دو بازیکن فعلی پرسپولیس نیز با او قرارداد دارند، مدتی است با یحیی به مشکل خورده است. وقتی به گل‌محمدی اطلاع دادند در قرارداد میان اسماعیلی‌فر و سپاهان اصفهان پای این دلال سرشناس وسط است بسیار عصبانی شد و اعلام کرد این فرد دیگر نباید نزدیک باشگاه پرسپولیس شود!

همچنین به یحیی گل‌محمدی راپورت دادند دانیال اسماعیلی‌فر با مبلغی حدود ۷ میلیارد تومان برای یک فصل به سپاهان پیوسته است. خبری که نمی‌دانیم صحت دارد یا نه، اما آنچه می‌دانیم سرمربی پرسپولیس روی دانیال اسماعیلی‌فر برای فصل آینده خیلی حساب باز کرده بود، اما حالا باید بازیکن مورد علاقه اش را در تیم رقیب تماشا کند!

دانیال اسماعیلی فر به سپاهان پیوست

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها