کد خبر : 49305

خشم هواداران از رفتار سعادتمند / نظر هیات مدیره استقلال در مورد استعفای جنجالی

خشم هواداران از رفتار سعادتمند / نظر هیات مدیره استقلال در مورد استعفای جنجالی

اعضای هیئت مدیره استقلال با استعفای فرهاد مجیدی از سمت خود مخالفت کردند.

به گزارش تسنیم، در حالی که به نظر می‌رسید تیم فوتبال استقلال پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر و شکست پرسپولیس در دربی نیمه‌نهایی جام حذفی‌، رنگ آرامش را به خود را ببیند، فرهاد مجیدی به دلیل مذاکره احمد سعادتمند با استراماچونی برای بازگشت به استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد.

اگر چه مدیرعامل استقلال در گفت‌وگو با تسنیم مذاکره با استراماچونی را تکذیب کرد، اما مجیدی گفت که تا قبل از دربی ماجرای مذاکرات در ایتالیای را تکذیب نکردند و یک روز پس از برد در دربی سراسمیه اقدام به تکذیب می‌کنند. سرمربی استقلال گفت که رسانه‌های کشور ایتالیا پس از پایان دربی جزئیات خبر مذاکره سعادتمند با استراماچونی را منتشر کردند که این یک رسوایی برای مدیران باشگاه محسوب شود.

اعضای هیئت مدیره استقلال به دنبال مطرح شدن استعفای مجیدی، مخالفت خود را با استعفای او اعلام کرده‌اند و قرار است این مسئله (ناراحتی مجیدی) بررسی شده و با او صحبت کنند. همچنین سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده است که باشگاه دولتی استقلال نمی‌تواند استراماچونی را به خدمت بگیرد.

در صفحات مجازی نیز، هواداران استقلال به انتقاد از سعادتمند پرداخته‌اند و خواستار حفظ مجیدی شده‌اند.هواداران خشمگین استقلال اعتقاد دارند که رفتار مدیرعامل مانع بزرگی برای قهرمانی آبی‌پوشان در جام حذفی است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها