کد خبر : 49302

سایت ایتالیایی: استراماچونی دلیل استعفای فرهاد مجیدی است

سایت ایتالیایی: استراماچونی دلیل استعفای فرهاد مجیدی است

وب سایت معتبر ایتالیایی اعلام کرد که دلیل استعفای سرمربی استقلال، امکان بازگشت استراماچونی است.

به گزارش ورزش سه، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از پیروزی بزرگ در دربی نود و سوم، امروز با انتشار یک بیانیه در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، از سمت سرمربیگری استقلال استعفا داد.

مجیدی در این بیانیه، علت استعفایش را مذاکرات مدیرعامل استقلال با استراماچونی و عدم حمایت کادر مدیریتی آبی پوشان از کادر فنی تیم اعلام کرده است.

دیروز بود که وب سایت ایتالیایی و معتبر توتو مرکاتو وب با انتشار خبری، مدعی شد که نمایندگان استقلال و در صدر آنها احمد سعادتمند برای برگرداندن آندره آ استراماچونی به نیمکت استقلال راهی رم شده اند و استرا 48 ساعت از مدیران تیم فرصت خواسته تا نظر نهائیش را اعلام کند.

حالا و ساعاتی پیش، این وب سایت در یک خبر اختصاصی اعلام کرد که دلیل استعفای مجیدی، امکان بازگشت استراماچونی بوده است. توتو مرکاتو وب نوشته است: «طبق اخباری که به ما رسیده است، دلیل کناره‌گیری فرهاد مجیدی از هدایت آبی‌پوشان، سفر مدیران رده بالای این باشگاه به ایتالیا برای متقاعد کردن آندره استراماچونی برای بازگشت به نیمکت مربیگری این تیم است. هنوز قرارداد استراماچونی با استقلال نهائی نشده است.»

با وجود همه این اتفاقات، هنوز شاهد واکنشی از سوی مدیرعامل استقلال نبوده ایم. احمد سعادتمند پس از بازگشت از ایتالیا، هنوز به صورت رسمی در خصوص علت و دست آوردهای این سفر، صحبتی نکرده است.

باید دید در روزهای پیش رو چه اتفاقاتی رخ می دهد و بالاخره چه کسی هدایت استقلال را برعهده می گیرد و اساسا با استعفای مجیدی موافقت خواهد شد یا نه. همه این حواشی در حالی رخ می دهد که استقلال باید سیزدهم شهریور در دیدار پایانی جام حذفی به مصاف تراکتورسازی برود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها