کد خبر : 49252

کاش تو هم مثل استوکس به پرسپولیس بر نمی گشتی!

کاش تو هم مثل استوکس به پرسپولیس بر نمی گشتی!

اوساگونا که در پنجره زمستانی برای تقویت بخش هجومی پرسپولیس به این تیم پیوسته بود، با پنالتی‌ای که در تقابل با استقلال به آسمان زد، نمایش ضعیف خود را کامل کرد و شاید این پنالتی پایانی باشد بر حضور او در جمع سرخپوشان.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس که نیمه اول خوبی را در مقابل استقلال پشت سر نگذاشته بود، با تغییر تاکتیکی یحیی گل‌محمدی که در دقایق پایانی نیمه اول کامیابی‌نیا جانشین شیری در زمین کرد تا سیامک نعمتی در پست دفاع راست بازی کند، تا حدودی شرایط را به سود خود تغییر داد.

در نیمه دوم این تغییرات با تعویض محمد نادری که در شروع نیمه دوم جانشین سیدجلال حسینی شد، ادامه پیدا کرد و توازن در ترکیب پرسپولیس ایجاد شد و متعاقب آن گل تساوی روی ارسال نادری از سمت راست خط دفاعی استقلال شکل گرفت، ولی این گل پایانی بر نمایش خوب پرسپولیسی ها در نیمه دوم بود و با مصدومیت نادری که از ناحیه کشاله پا در دقیقه 61 ایجاد شد، خاتمه یافت.

گل محمدی در همین دقیقه بود که سومین تعویض خود را با وارد کردن اوساگوآنا به زمین در ترکیب تیمش ایجاد کرد تا این مهاجم نیجریه‌ای بلندقامت جانشین نادری شود. با حضور او امیری به پست دفاع چپ رفت و او در کنار امیری زوج خط حمله سرخپوشان را تشکیل داد.

نمایش های اوساگوآنا برای پرسپولیس در پیروزی 2 بر صفر مقابل تراکتور در دور برگشت بازی ها شروع شد. صنعت نفت، استقلال، شهرخودرو، ذوب آهن، گل گهر، سایپا و درنهایت استقلال بازی هایی بودند که این مهاجم بلندقامت در آنها برای پرسپولیس بازی کرد. او در 4 بازی به صورت فیکس وارد زمین شد و 4 بازی هم به عنوان یارتعویضی و حضوری 395 دقیقه ای به نام او در حضور چندماهه‌اش رقم بخورد؛ حضوری که تنها با یکبار گلزنی مقابل سایپا و نمایش خوبی که مقابل استقلال در دور برگشت مسابقات داشت، به یاد آورده می‌شود.

این بازیکن از دقیقه 61 دیدار نیمه نهایی جام حذفی که به جای نادری وارد زمین شد، در هیچ کدام از صحنه‌هایی که توپ به او رسید، عملکرد خوبی نداشت تا جایی که محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس پیش از آغاز ضربات پنالتی، نمایش اوساگوآنا را افتضاح توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد یحیی گل‌محمدی به او برای زدن پنالتی، مسئولیتی واگذار نکند؛ موضوعی که البته به نظر می رسد سرمربی سرخپوشان به آن توجهی نداشت و پنالتی سوم تیمش را به این بازیکن واگذار کرد تا همانطور که نصرتی پیش بینی کرده بود، ضربه او بیشتر از چارچوب دروازه، به ساعت ورزشگاه آزادی نزدیک باشد.

احتمالا اما این نمایش ضعیف بازیکن 29 ساله و 194 سانتی متری پرسپولیسی‌ها برابر استقلال، آخرین بازی او در نیم فصل حضور در جمع سرخپوشان باشد؛ بازیکنی که بازی‎‌های تیمش پس از دوران قرنطینه را به دلیل دیر رسیدن به ایران از دست داد تا دومین خرید مدیران پرسپولیس در پنجره زمستانی مانند استکوکس جز هزینه چیزی برای تیم یحیی گل محمدی به همراه نداشته باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها