کد خبر : 49243

آموزش سئو شاه کلید موفقیت در کسب و کارها

آموزش سئو شاه کلید موفقیت در کسب و کارها

راهکارهایی زیادی برای موفقیت در کسب و کارها وجود دارد که هر کدام پستی و بلندی های مربوط به خود را دارد. این روزها فرصت طلایی برای همه کسب و کارها وجود دارد که با آن می توانند موفقیت های بزرگی را از آن خود کنند. فرصت طلایی که دیجی کالا، دیوار، نیوسئو به بهترین شکل از آن استفاده کردند و اکنون حاصل تلاش های روزمره خود را می بینند. ما در این مقاله مشخص می کنیم که چرا آموزش سئو یک فرصت طلایی برای شما است.

ما سعی داریم به شما این فرصت طلایی را به بهترین شکل معرفی کنیم. در همین راستا دو بخش اساسی در بهینه سازی وب سایت را برای شما توضیح خواهیم داد تا متوجه شوید که چقدر شگفت انگیز، می توانید به موفقیت برسید.

سئو چیست؟

این یکی از متداول ترین سوالاتی است که امروزه کاربران، مدیران وب سایت ها و کارشناسان بازاریابی در حال تحقیق و جستجو درباره آن هستند. آن ها می خواهند بدانند که این فرصت طلایی چیست که اینقدر بر سر زبان ها افتاده است.

به طور ساده، استفاده از تکنیک هایی که وب سایت شما را به رتبه های برتر در نتایج گوگل می رساند، سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجوگر می گویند. SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی برای موتور جستجوگر مخصوصا گوگل است. حال این مفهوم که به عنوان آموزش سئو به کاربران آموزش داده می شود، دارای تکنیک ها و نکاتی است. ما در ادامه برخی از مهم ترین نکات آموزش سئو را برای شما به ارمغان آورده ایم:

  • تولید محتوا مهم ترین فاکتور در سئو سایت است که باید با توجه به اصول آموزش سئو به بهترین شکل ممکن تولید شود.
  • لینک سازی داخلی وب سایت تنها راه ارتباطی بین صفحات سایت است که اگر به صورت اصولی ساخته شود، کاربر را در وب سایت نگه داشته و در نهایت باعث می شود که کاربر به هدف خود برسد و خرید خود را انجام دهد.
  • سعی کنید برای محصولات ویژه خود، یک صفحه لندینگ پیج داشته باشید. این صفحه اصول خاص خود را دارد اگر به خوبی طراحی و توسعه پیدا کند، می تواند فروش شما را چند ده برابر کند.
  • تکنیک های سئو کلاه سفید نسبت به سئو کلاه سیاه در طولانی مدت، اثر گذاری بیشتری برای شما خواهد داشت.
  • تگ های هدینگ در صفحات باید به بهترین شکل ممکن طراحی شود. حتما یک تگ H1 در هر صفحه باید داشته باشید.
  • از تگ متا دیسکریپشن برای تمام صفحات خود استفاده کنید. این تگ توضیحات کوتاهی از موضوعات مربوط به همان صفحه است و کلمه کلیدی آن صفحه را نیز نشان خواهد داد.

این برخی نکات ویژه و کاربردی برگرفته از بهترین دوره آموزش سئو کشور بود.

آموزش سئو شاه کلید موفقیت در کسب و کارها

توجه کنید که سئو یک فرآیند دشوار است که استفاده از آن، نیاز به دانش خاص است چرا که الگوریتم‌ های موتورهای جستجو گوگل، روز به روز در حال بروز رسانی فاکتورهای خود است.

انواع سئو سایت و اصول بهینه سازی آن ها

در کل سئو سایت به دو بخش اصلی تقسیم می شود. البته تقسیم بندی های دیگر نیز مانند کلاه های سئو نیز می باشد. اما اصولی که وب سایت شما را به بهترین شکل به لینک های اول نتایج گوگل می رساند، به دو بخش اساسی زیر تقسیم بندی می شود:

سئو داخلی

تمامی تکنیک هایی که بر روی وب سایت انجام می شود بدون وابستگی به عوامل خارجی را سئو داخلی گویند. سئو داخلی شامل بخش های مختلفی است که هر کدام می تواند در افزایش فروش و افزایش بازدید وب سایت شما تاثیرگذار باشد. مهم ترین نکته در این موضوع این است که تمام بخش های وب سایت باید به صورت اصولی که در دوره آموزش سئو گفته می شود، بهینه سازی شود. در غیر این صورت شما نمی توانید رتبه خوبی را در نتایج گوگل بدست آورید.

آموزش سئو شاه کلید موفقیت در کسب و کارها

سئو خارجی

تمام راهکارهایی که برای بهینه سازی وب سایت با دخالت عوامل خارجی انجام می گیرد را سئو خارجی گویند. این برخی سوال است که سئو خارجی چیست. از این جهت برخی راهکارهای سئو خارجی را به صورت تیتروار برای شما مشخص کرده ایم:

  1. لینک سازی خارجی
  2. رپورتاژ آگهی
  3. پست مهمان
  4. تبلیغات بنری در وب سایت های پربازدید
  5. و ...

نیوسئو یکی از مراجع آموزش سئو درباره یکی از سرفصل های آموزش سئو که مربوط به سئو خارجی است، توضیحاتی را ارائه داده است:

((همانطور که می دانید ساخت و تحلیل بک لینک همواره به عنوان مشهورترین و تاثیرگذارترین راه بهبود رتبه سایت ها در گوگل مطرح بوده است. اما اینکه واقعا گوگل به چه چیزی بک لینک می گوید و از چه راه هایی می توان بک لینک حرفه ای و کارآمد ساخت، بحث مهمی است که در دوره آموزش ساخت و تحلیل بک لینک به آن پرداخته می شود.))

این بخش ها هر کدام تکنیک های خاص خود را دارد و سرفصل های کاملی را در دوره آموزش سئو شامل می شود. اما در کل اگر بخواهید متوجه شوید که کدام تکنیک ها، برای شما موثرتر است، باید به صورت تکنیکی آموزش سئو را شروع کنید. نمی تواند دقیقا مشخص کرد که کدام بخش اهمیت بیشتری دارد، اما باید بدانید که آموزش سئو با تمام ترفندهای آن با چاشنی تلاش و کوشش مداوم، به موفقیت و رقم زدن رویاهای شما، کمک می کند. پس اکنون بهترین زمان برای انتخاب یک دوره آموزش سئو کاربردی است.

بنابراین با یک تصمیم گیری درست برای وب سایت و کسب و کار خود، برای آموزش سئو یک راه درست را انتخاب کنید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها