کد خبر : 49223

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی: یحیی سورپرایز دارد؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی: یحیی سورپرایز دارد؟

سرمربی پرسپولیس با رسیدن نوراللهی به ترکیب اصلی دستش در چینش نفرات اصلی باز است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس باید در دربی حساس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی از استقلال میزبانی کند و این دیدار که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود یکی از فینالیست های این دور رقابت‌ها را مشخص می‌کند.

پرسپولیس در این دیدار تیم کاملی از نفرات خود را در اختیار دارد و غایب ویژه‌ای ندارد و تنها نگرانی روزهای اخیر تیم مصدومیت جزئی احمد نوراللهی بود که با تلاش‌های کادر پزشکی مشکلش برطرف شده و می‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه شاهد حضور بوژیدار رادوشوویچ هستیم که بعد از بیرانوند به جایگاه اصلی در دروازه سرخپوشان رسید ولی برخلاف هفته‌‌هایی که در حضور بیرانوند در ترکیب قرار می‌گرفت آن عملکرد و آمار فوق‌العاده را نداشته است. نتیجه بازی پرسپولیس ارتباط مستقیمی به عملکرد رادو و آمادگی او دارد.

در مرکز خط دفاع هم مثل اکثر دیدارهای این فصل شاهد حضور همزمان شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان هستیم و کاپیتان جلال حسینی از روی نیمکت کار هم‌تیمی‌هایش را دنبال خواهد کرد. در سمت راست مهدی شیری که یکی از ثابت ترین بازیکنان این فصل پرسپولیس بوده بازی خواهد کرد و در سوی دیگر پست دفاع چپ که در طول فصل به بازیکنان مختلفی در این تیم رسید در این دیدار در اختیار محمد نادری است که عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر داشته است.

با آمادگی و رسیدن احمد نوراللهی به بازی او مثل همیشه در کنار کمال کامیابی‌نیا دو هافبک دفاعی سرخپوشان خواهند بود و هافبک‌های هجومی پرسپولیس هم بشار رسن در سمت راست که عملکرد خوبی در دیدار اخیر مقابل سایپا داشت و وحید امیری در سمت چپ که او هم وضعیت خوبی دارد بازی خواهند کرد.

در خط حمله مهدی ترابی، ستاره این فصل سرخپوشان بازی خواهد کرد و یک خط جلوتر از او علی علیپور بازی می‌کند که بعد از نیمکت نشینی و ناراحتی‌هایی که برایش پیش آمده بود به ترکیب اصلی برگشته و امید دارد تا بازهم بتواند در دربی گلزنی کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی پایتخت:

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها