کد خبر : 49202

دلتنگی وحشتناک علیرضا بیرانوند برای امروز

دلتنگی وحشتناک علیرضا بیرانوند برای امروز

گلر سابق پرسپولیس و فعلی آنتورپ بلژیک گفت: وحشتناک دلم برای بازی در دربی تنگ شده، ولی خب چاره‌ای نیست و باید با این دلتنگی کنار بیایم.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند در چند سال اخیر دربی های زیادی را تجربه کرد و آخرین باری که در درون دروازه پرسپولیس در دربی حضور داشت این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

او که این روزها در بلژیک و در خدمت تیم آنتورپ است در مصاحبه با خبرورزشی درباره دربی 93 گفت:«اگر بگویم نشده، درست نیست. وحشتناک دلم برای بازی در دربی تنگ شده ولی خب چاره‌ای نیست و باید با این دلتنگی کنار بیایم. من در ٨ دربی بودم که ٣ برد، ٣ تساوی و ٢ باخت را تجربه کردم. فکر می‌کنم بازی بسیار جذاب و پرگلی شود؛ دلیلش هم غیبت تماشاگران است. وقتی استادیوم پر از تماشاگر است، استرس بازیکنان بالا می‌رود و جو سنگینی روی بازی حکمفرما می‌شود. به نظرم عدم حضور تماشاگران باعث می‌شود موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شود و این دیدار پرگل از آب درمی آید.»

او درباره پیش بینی اش از این بازی گفت:«واقعاً پیش‌بینی این بازی سخت است. به نظرم هر دو تیم اوضاع خوبی دارند ولی خب دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد و هواداران پرتعدادش را خوشحال کند. برای دوستانم در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. گفتن نتیجه خیلی سخت است ولی می‌توانم بگویم بازی به پنالتی نمی‌رود.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها