کد خبر : 49188

قلیچ: از رادوشویچ می‌ترسم!


قلیچ: از رادوشویچ می‌ترسم!

پیشکسوت پرسپولیسبه خبرورزشی گفت: شخصاً از رادوشویچ می‌ترسم، چون اصلاً دروازه‌بان مطمئنی نیست! می‌ترسم راحت دروازه اش باز شود و آن وقت دیگر نمی‌توان آب رفته را به جوی برگرداند.

به گزارش خبرورزشی، وحید قلیچ، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازی کردن در دربی یکسری شرایط خاص دارد که اگر بازیکنان آن را رعایت کنند، قطعاً برنده از زمین خارج می‌شوند. او حرف‌هایش را این‌طور ادامه داد: «دربی یک بازی معمولی نیست که بگویید می‌رویم داخل زمین، چهار تا سانتر می‌کنیم و یک کدامش روی سر یک نفر می‌نشیند و گل می‌زنیم؛ آنجا باید تاکتیک داشته باشید و روی هر حرکتی، فکر کنید. البته دل و جگر هم می‌خواهد! من معتقدم اگر بچه‌های تیم‌مان غیرتی شوند، استقلال را می‌بریم و اگر بخواهند شل بازی کنند و وا بدهند، ممکن است بدجوری ببازیم.»

او گفت: «خط حمله استقلال خیلی قدرتمند است. بچه‌ها باید حواس‌شان را در دفاع جمع کنند. اگر گل بخوریم، سخت است که بتوانیم به این استقلال راحت گل بزنیم. باید جلوی دروازه، بادقت و هوشیار باشیم. من که شخصاً از رادوشویچ می‌ترسم، چون اصلاً دروازه‌بان مطمئنی نیست! می‌ترسم راحت دروازه‌اش باز شود و آن وقت دیگر نمی‌توان آب رفته را به جوی برگرداند. امیدوارم یک بازی خوب از این بازیکن ببینیم که اگر روزی خواستیم از او تعریف و تمجید کنیم، دلیلی داشته باشیم. آن همه گفتیم بیرانوند ضعیف شده و روحیه ندارد، اما انگار باید فکری به حال این بازیکن کروات کنیم!»

قلیچ در نهایت گفت: «الان همه باشگاه‌های ما ضعف دروازه‌بان دارند. به خدا قسم دروازه‌بان‌های الان که قرارداد‌های میلیاردی می‌بندند و در لیگ برتر بازی می‌کنند، اگر زمان ما حاضر بودند، حتی در لیگ یک هم جا نداشتند. ما در جام حذفی، با لیگ یکی‌ها بازی می‌کردیم و می‌دیدیم همه بازیکنان‌شان از فوتبالیست‌های امروز لیگ برتر بهتر هستند. یکسری گل‌ها در این فصل رقم خورد که آدم باورش نمی‌شود. آن زمان ما با دو هزار تومان قرارداد می‌بستیم و سرمان را جلوی توپ می‌گذاشتیم؛ امروز با دو میلیارد تومان قرارداد می‌بندند و اصلاً کیفیت فنی ندارند!»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها