کد خبر : 49182

انتقادهای مربی استقلال از داور دربی و سفر سعادتمند به ایتالیا


انتقادهای مربی استقلال از داور دربی و سفر سعادتمند به ایتالیا

سرمربی استقلال طبق معمول در نشست خبری تیمش حاضر نشد اما نامجومطلق جور او را کشید و اتفاقا حرف‌های مهمی هم زد.

به گزارش خبرورزشی، در کنفرانس رسانه‌ای مربی استقلال، مجید نامجو مطلق به این نکته‌های بسیار هم اشاره کرد.

نامجومطبق درباره داوری بیان کرد: آقای حیدری یکی از با پرستیژترین داوران ایران است اما من به او انتقاد دارم چون قبل از آخرین بازی ما به قائدی گفت خودت را زمین نزن که من پنالتی نمی‌گیرم. من به سلامت داورانمان اعتقاد دارم و امیدوارم بازی به شکلی پیش برود که هر تیمی مستحق پیروزی است راهی فینال شود. به هر حال صحبت‌های ما به شکلی باشد که قبل از این دیدار به داوران آرامش بدهد.

آنها باید کمترین اشتباه را داشته باشند و امیدوارم در مسابقه فردا این اتفاق رخ بدهد. با توجه به اینکه استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده و باشگاه باید قبل از پایان فصل این مشکل را حل می‌کرد. ظاهرا باید مدیرعامل باشگاه استقلال به ایتالیا می رفت باید انجام می‌شد ولی من هم نظرم با شما یکی است و حقیقتا زمان این سفر را من مناسب ندیدم. شاید آنها معذورات داشتند و باید می‌رفتند ولی اگر در این شرایط در کنار بچه‌ها حضور داشتند بهتر بود.

نامجومطلق در خصوص اینکه گفته می‌شود فرهاد مجیدی در جریان بازی‌ها از اپل واچ استفاده می‌کند، گفت: (می‌خندد) اصلا و ابدا این اتفاق نیفتاده چون مجیدی آنقدر تمرکزش روی بازی است که اصلا به این مسائل فکر نمی‌کند. من فکر می‌کنم روی این مسائل کوچک تمرکز نکنیم بهتر باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها