کد خبر : 49167

وضعیت عجیب و پیچیده مدیر رسانه ای استقلال

وضعیت عجیب و پیچیده مدیر رسانه ای استقلال

مدیر رسانه‌ای سابق باشگاه استقلال به غیبت خود در کنار این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، در دیدار استقلال و شهر خودرو، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای آبی‌‌ها همراه این تیم در مشهد بود و حتی در کنار مجیدی روی نیمکت هم حاضر شد تا شائبه بازگشت دوباره وی به استقلال جدی شود؛ اما پس از دیدار با شهر خودرو دیگر خبری از نوری‌فر روی نیمکت استقلال نشد تا هواداران این تیم پرطرفدار پایتخت از این اتفاق متعجب شوند.

نوری‌فر در واکنش به این مسئله توضیحات جالبی توجهی را ارائه کرد؛ وی گفت: چون بعضی از هواداران تصور می‌کنند به شغل قبلی‌ام در باشگاه استقلال برگشتم و توقع واکنش رسمی نسبت به اتفاقات و پیگیری مسائل رسانه‌ای باشگاه را دارند، لازم است که این ماجرا را تعریف کنم.

نوری‌فر افزود: یک روز قبل از بازی استقلال مقابل شهرخودرو در مشهد، با موافقت شخص مدیرعامل باشگاه استقلال و بلیتی که باشگاه برایم تهیه کرده بود، صبح پنج‌شنبه به مشهد رفتم و در جریان مسابقه روی نیمکت نشستم.

وی درباره غیبتش پس از دیدار با شهر خودرو این‌چنین گفت: چند روز بعد، دو ساعت قبل از بازی استقلال با سپاهان در جام حذفی، نامه‌ای داخلی توسط سرپرست تیم به من نشان داده شد که در آن نوشته بود تا اطلاع ثانوی در کنار تیم نباشم.

وی همچنین درباره دلیل حذف نامش از لیست استقلال گفت: دلایل تصمیمات برای من شفاف نیست و نظری درباره‌اش ندارم؛ حق بدیهی من بود که دلیل را جستجو کنم. پرسیدم چرا؟ گفتند: "عزیزانی در خارج از باشگاه مخالف حضور شما هستند." بعد از چند استعلام متوجه شدم که مشکلی نیست و بحثی هم مطرح نبوده است. این توضیح برای هواداران لازم بود که مرا بی‌توجه به مسئولیت‌هایم تصور نکنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها