کد خبر : 49138

پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه 4 شهریور 99 / بازار فردا چه می‌شود؟

پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه 4 شهریور 99 / بازار فردا چه می‌شود؟

در حالی که طی دو هفته اخیر بازار سهام بیش از ۲۰ درصد افت ارزش داشت و خروج سرمایه از این بازار شدت گرفته است اما روند بازار سرمایه در روزهای آتی چگونه پیش می‌رود؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز با بیان اینکه بعضی سهم‌ها بیش از 50 درصد ریزش داشتند گفت: حقوقی‌ها برای حمایت به سمت سهم‌های بنیادین مانند پتروشیمی و فولادی‌ها می‌روند تا بتوانند از طریق جمع کردن صف فروش این سهم‌ها شاخص را ثابت نگه دارند.

وی افزود: من فکر می‌کنم ما در حال پوست‌اندازی در بازار سرمایه هستیم یا به نوعی جابه‌جایی لیدر بازار سرمایه که به نظر می‌رسد سهم‌های خودرویی بودند و به نظر من بعد از این جابه‌جایی بازار به سمت تعادل پیش می‌رود.

وی در رابطه با دارا دوم افزود: قیمت‌ دارا دوم الان جذاب شده است و به نظرم ریزش‌های اولیه بازار سهام به خاطر جذاب کردن دارا دوم و جلب کردن تقاضا به سمت این سهام بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در بازار سهام نمی‌بینم و احتمالا تا آخر هفته بازار به حالت تعادلی باز می‌گردد، بسیاری از سهم‌ها دارای بنیاد بسیار عالی و مستعد رشدهای بسیار خوب هستند ولی در مقابل بعضی از سهم‌ها رشد حبابی داشتند و باید اصلاح می‌شدند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها