کد خبر : 49132

شوک برای یحیی و هواداران سرخ

شوک برای یحیی و هواداران سرخ

پرونده بودیمیر همچنان یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های مطرح شده علیه پرسپولیس در فیفا به شمار می‌رود.

به گزارش پارس فوتبال ، ماریو بودیمیر در سه بند مختلف از سرخپوشان پایتخت شکایت کرده است؛ اول اینکه بتواند باقی‌مانده پول قراردادش را بگیرد، در ثانی جریمه دیرکرد را دریافت کند و مهم‌تر از همه اینکه مابه‌التفاوت قرارداد فصل دوم خود با باشگاه پرسپولیس و همچنین قرارداد این فصل خود با باشگاه دیگر که بیش از ۱۵۰ هزار دلار می‌شود را به دست بیاورد.

این شکایت، پرسپولیسی‌ها را هراسان کرده زیرا حکم اولیه فیفا، باشگاه را محکوم کرده بود و پرسپولیسی‌ها باید بیش از ۵۵۰ هزار دلار یا ۴۷۵ هزار یورو به این بازیکن بپردازند. البته این حکم هم قرار است با شکایت باشگاه پرسپولیس راهی دادگاه حکمیت ورزشی یا همان CAS شود ولی فعلاً پرسپولیسی‌ها درگیر پرونده شکایت برانکو هستند و تمرکزشان را روی پرونده‌های دیگر نمی‌گذارند.

با این حال، داریو بوشیچ وکیل برانکو و بودیمیر در گفت‌وگویی کوتاه ضمن تأیید ادامه یافتن شکایت این مهاجم کراوت از پرسپولیسی‌ها گفت:

«ما تمام کار‌ها را در کنار هم پیش می‌بریم. قطعاً شکایت برانکو و دستیارانش ادامه دارد و بودیمیر هم از من خواسته تا این پرونده را دنبال کنم. به تازگی گراند پرونده (جزئیات رأی صادره فیفا علیه باشگاه) به ایمیلی که باشگاه پرسپولیس به فیفا ارائه کرده، ارسال شده و آن‌ها از جزئیات این رأی مطلع شده‌اند. فکر می‌کنم این پرونده در هفته آینده تعیین تکلیف شود. یا باشگاه پرسپولیس جریمه را می‌پردازد یا آن‌ها راهکار دیگری مثل شکایت به دادگاه‌های دیگر را در پیش می‌گیرند. به هر حال ما باید منتظر تصمیم فیفا و انتخاب باشگاه پرسپولیس باشیم.»

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که حساب ارزی باشگاه پرسپولیس حتی برای تسویه حساب با برانکو و دستیارانش خالی است و اگر تا حدود ۱۹ روز دیگر با این مربیان کروات، تسویه حساب قطعی صورت نگیرد و رضایت‌شان جلب نشود، فیفا می‌تواند پرسپولیس را نقره‌داغ کند. حالا دیگر رأی پرونده بودیمیر بماند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها