کد خبر : 49100

پشت پرده بخشیده شدن 2 بازیکن اخراج شده استقلال

پشت پرده بخشیده شدن 2 بازیکن اخراج شده استقلال

فرهاد مجیدی در آستانه دربی در جام حذفی، فرشید باقری و محمد دانشگر را که از تمرینات اخراج کرده بود، بخشید.

به گزارش خبرآنلاین، احسان حسین‌زاده: فرهاد مجیدی که در مصاحبه‌ای قول قهرمانی جام حذفی را به هواداران داده بود باید در دیداری حساس به مصاف رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس برود. این مربی محبوب استقلالی‌ها که همیشه بر نظم تیمی پافشاری می‌کرد، در بازی با پیکان دو بازیکن دفاعی تیمش یعنی محمد دانشگر و فرشید باقری را کنار گذاشت. حتی او در بازی حساس مقابل شاهین بوشهر هم به آن‌ها بازی نداد.

 این تصمیم که با واکنش مثبت طرفداران و اهالی ورزش همراه شد، از جدیت بالای فرهاد مجیدی در عرصه مربیگری خبر می‌داد. با این وجود مصدومیت علی کریمی،روزبه چشمی و سیاوش یزدانی نیمه آماده فاز دفاعی این تیم را با کمبود مهره روبررو کرد.اتفاقی که در نهایت منجر به این شد تا فرهاد مجیدی که با وجود پشیمانی آن‌ها اعلم کرده بود به هیچ عنوان حاضر به بازگشت آن‌ها نیست، در تغییر موضعی ناگهانی آن‌ها را ببخشد.خیلی زود این دو بازیکن به تمرینات برگشتند تا همه چیز مثل سابق شود. اگرچه برخلاف فرشید باقری، هنوز خبری از محمد دانشگر درتمرینات نبود، اما مشخص شد که او به دلیل مصدومیت در تمرینات حاضر نشده است. 

به‌نظر می‌رسد فشار بازی دربی در در نیمه نهایی جام حذفی این تصمیم را به فرهاد مجیدی تحمیل کرده است البته خیلی ها هم می گویند که اعلام پشیمانی بیش از حد این دو بازیکن دل فرهاد را به رحم آورده است و باعث شده تا این بار چشمانش را به روی خطایی که کرده اند ببندد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها