کد خبر : 49064

شفر: امیدوارم استقلال، پرسپولیس را ببرد و قهرمان جام حذفی شود


شفر: امیدوارم استقلال، پرسپولیس را ببرد و قهرمان جام حذفی شود

سرمربی اسبق استقلال گفت: وقتی از استقلال رفتم، در مصاحبه با رسانه‌های آلمانی گفتم هواداران این تیم و مردم ایران همیشه به من لطف داشتند به همین خاطر ماجرای آن‌ها را از شکایت خودم کاملاً جدا کرده‌ام.

به گزارش خبرورزشی، یکی از دلایل مهم سفر احمد سعادتمند به اروپا، مذاکره با وینفرد شفر و گرفتن تخفیف از این سرمربی اسبق استقلال است تا باشگاه ایرانی از طرف فیفا محروم نشود.

البته شفر قبلاً هم اعلام کرده بود راه برای مذاکره با استقلال بسته نیست ولی به شرطی که مقامات این باشگاه به آلمان بروند.

در همین خصوص و در آستانه مذاکره با مدیرعامل آبی‌پوشان، پیرمرد آلمانی طی سه روز گذشته با یکی از دوستان مشترک خود و استقلالی‌ها که در اروپا زندگی می‌کند، پیرامون اتفاقات اخیر و ماجرا‌های پس از اخراجش صحبت کرده و گلایه‌هایش را به طور کامل مطرح نموده است. قسمتی از حرف‌های شفر را به رشته تحریر درآورده‌ایم‌.

بی‌احترامی در تهرانسر

رفت و آمد مربیان در تمام دنیا یک امر بدیهی محسوب می‌شود و هیچ‌کس برای همیشه در یک تیم ماندگار نخواهد بود. پس از شکست مقابل پدیده در مشهد، مدیران باشگاه صلاح را در تغییر کادر فنی خودشان دیدند و من هم به تصمیم آن‌ها احترام گذاشتم ولی متأسفانه جواب من را با بی‌احترامی دادند. پس از بازگشت به تهران، خواستم برای خداحافظی با شاگردانم راهی محل تمرین شوم و به همین خاطر به استادیوم نفت تهرانسر رفتم ولی در کمال تعجب، مرا به داخل مجموعه راه ندادند! این حرکت مدیران استقلال نهایت بی‌احترامی به من بود. به شخصی که سرمربی تیم‌شان بودم و همراه استقلال قهرمانی جام حذفی را جشن گرفتم.

اجازه خداحافظی

آن روز که به تهرانسر رفتم، اصلاً نمی‌خواستم مشکلی برای استقلال ایجاد کنم بلکه فقط می‌خواستم با بازیکنانی که مدت‌ها کنارشان زندگی کرده بودم، خداحافظی کرده و برای کادر فنی جدید آرزوی موفقیت کنم ولی حتی به من اجازه خداحافظی با شاگردانم را هم ندادند! این رفتار اصلاً مناسب نبود و واقعاً ناراحتم کرد. البته مدیران کنونی باشگاه استقلال در این ماجرا نقشی ندارند، چون آن زمان افراد دیگری مسئولیت داشتند. پس از ماجرای تهرانسر تعداد زیادی از بازیکنان استقلال تماس گرفته یا پیام دادند که دل‌شان می‌خواست با من خداحافظی کنند، اما در پایان تمرین متوجه شده بودند اجازه حضورم در داخل مجموعه ورزشی صادر نشده است.

آرزوی قهرمانی در جام حذفی

وقتی از استقلال رفتم، در مصاحبه با رسانه‌های آلمانی گفتم هواداران این تیم و مردم ایران همیشه به من لطف داشتند به همین خاطر ماجرای آن‌ها را از شکایت خودم کاملاً جدا کرده‌ام. نتایج استقلال را دنبال می‌کنم، چون خاطرات خوشی از حضور در این تیم دارم. قبل از بازی با سپاهان در جام حذفی برای‌شان آرزوی موفقیت کردم و حالا هم دلم می‌خواهد استقلال مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد و در نهایت کاپ قهرمانی جام حذفی را مال خودش کند.

بحث حقوقی

اجرای شکایت من از استقلال و احتمال مذاکره مباحثی کاملاً حقوقی است که باید سر جای خودش مطرح شود و وکیلم به طور جدی این موارد را پیگیری می‌کند بنابراین تا وقتی اقدامی صورت نگیرد، بهتر است همه چیز مخفی باقی بماند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها