کد خبر : 49016

ناگهان رامین رضاییان در مقابل پرسپولیس!

ناگهان رامین رضاییان در مقابل پرسپولیس!

رامین رضاییان مدافع راست ایرانی سابق الدحیل در یک قرارداد دوساله به باشگاه الدحیل پیوست.

به گزارش ورزش سه، رضاییان بعد از یک فصل درخشان در الشحانیه امروز با تماس مدیر باشگاه الدحیل به این باشگاه رفت و برگه های قرارداد دوساله اش را امضا کرد تا بدل به اولین ایرانی تاریخ این باشگاه متمول قطری شود که در لیگ قهرمانان با پرسپولیس هم گروه اس و این دو تیم سه هفته دیگر باید با هم نبرد کنند.

رضاییان که فصل را کسب رتبه دوم گلزنان به اتمام رسانده بود درحالیکه در انتظار پیشنهادهای خوب از تیمهای قطری بود به سرعت و با اتمام لیگ ستارگان مورد توجه مدیران دحیل قرار گرفت تا سال آینده در تیمی بازی کند که مدافع عنوان قهرمانی لیگ ستارگان خواهد بود .

تیم فوتبال الشحانیه در پایان رقابت های لیگ ستارگان قطر به دسته پایین تر سقوط کرد ولی درخشش رامین رضاییان باعث شد تا تیم های مختلفی در این لیگ به دنبال او باشند. این بازیکن که فصل گذشته را در سیستم ٢-۵-٣ و به عنوان وینگر راست بازی کرد، آزادی عمل زیادی برای شرکت در حملات داشت و همین موضوع کمک کرد تا درخشش زیادی داشته باشد و علیرغم حضور در پست تقریبا تدافعی، موفق به ثبت ١٣ گل طی ٢٢ بازی لیگ شد.

الشحانیه در آخرین بازی خود با نتیجه ٢ بر ٢ مقابل الخور به تساوی رسید و این نتیجه در شرایطی به دست آمد که رضاییان زننده هر دو گل تیمش بود.

با پایان فصل لیگ ستارگان قطر که با قهرمانی الدحیل خاتمه یافت، تیم های مختلفی شرایط رامین رضاییان بازیکن سابق پرسپولیس، اوستنده، راه آهن و  ... را زیر نظر گرفته بودند ولی این الدحیل بود که برنده این رقابت شد و مدافع راست ملی پوش تیم ملی ایران را به عنوان یکی از سهمیه های خارجی خود و به عنوان اولین ایرانی تاریخ این باشگاه در اختیار گرفت.  

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها