کد خبر : 48995

در دفاع دوم فقط محکوم به پرداخت سه ماه حقوق می‌شویم!


در دفاع دوم فقط محکوم به پرداخت سه ماه حقوق می‌شویم!

رأی فدراسیون جهانی فوتبال در مورد پرونده مارک ویلموتس حساسیت مراجع قضایی و تصمیم‌گیرنده در کشور از جمله سازمان بازرسی کل کشور را برانگیخته است.

به گزارش خبرورزشی، در صحبت‌های اولیه برخی از مراجع قضایی خواسته‌اند اگر در نهایت فدراسیون فوتبال مجبور شد همه قرارداد مارک ویلموتس را پرداخت کند باید اموال رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه مصادره شود و این قرارداد از اموال آن‌ها پرداخت شود.

به دنبال این اتفاق فدراسیون فوتبال در تلاش است با دفاع دوم نظر فدراسیون جهانی فوتبال را تغییر دهد. وزارت ورزش و جوانان هم در حال کمک به فدراسیون فوتبال است و جدا از دعوای درون خانوادگی همه در تلاش هستند که این پرونده سرانجام خوبی داشته باشد. ریز رأی این مربی در هفته جاری از سوی فدراسیون جهانی فوتبال به ایران ابلاغ خواهد شد.

اما یکی از منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال فاش کرد با صدور جزئیات رأی از سوی فیفا، فدراسیون فوتبال متوجه خواهد شد رأی صادره بر اساس چه بندی بوده و آن وقت فدراسیون فوتبال می‌تواند مدارک مستند و جدی در اختیار فدراسیون جهانی فوتبال قرار دهد. فیفا بر اساس ادعای مارک ویلموتس رأی اولیه را صادر کرده؛ او مدعی شده فدراسیون فوتبال قرارداد او را فسخ کرده و بر اساس این ادعا فیفا رأی را به سود مارک ویلموتس صادر کرد در حالی که واقعیت چیز دیگری است. مارک ویلموتس به خاطر تأخیر فدراسیون فوتبال در پرداخت دستمزدش ایران را ترک کرد و در گزارش به فیفا این‌طور عنوان کرد این قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال ایران فسخ شده است. در جایی مهدی تاج از خویشتن‌داری مارک ویلموتس یاد کرده بود و این بدین معنی بود که پرداخت دستمزد این مربی بلژیکی به تأخیر افتاده است. با این حال این بهانه قانع‌کننده‌ای برای ترک مارک ویلموتس نبود!

این منبع آگاه مدعی شد دادگاه بین‌المللی ورزش به خوبی متوجه این موضوع خواهد شد که فدراسیون فوتبال ایران به دلیل تحریم‌های خزانه‌داری آمریکا در انتقال پول دچار مشکل شده است و حتی دستمزد اولیه مربی بلژیکی در ترکیه به او پرداخت شد! در چنین شرایطی دادگاه بین‌المللی ورزش بر اساس تفاهم‌نامه طرفین در قرارداد تصمیم‌گیری خواهد کرد. پرداخت سه ماه دستمزد ماهانه به مارک ویلموتس. اگر رأی نهایی این باشد فدراسیون فوتبال از حواشی این قرارداد خارج خواهد شد و مهدی تاج می‌تواند یک نفس راحت بکشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها