کد خبر : 48968

دستیار اسکوچیچ تیم بعدی مهدی طارمی را لو داد

دستیار اسکوچیچ تیم بعدی مهدی طارمی را لو داد

در حالی که هنوز انتقال طارمی به پورتو نهایی و قطعی نشده، آنتون اوسنیک با اطمینان از این ترانسفر صحبت می‌کند و آن را قطعی می‌داند

به گزارش ایرنا، آنتون اوسینک مربی تیم ملی فوتبال ایران درگفت‌وگویی که با یکی از رسانه‌های پرتغالی انجام داده راجع به مهدی طارمی و انتقال احتمالی‌اش به پورتو صحبت کرده  و آن را مسجل دانسته است.

وی در این باره اظهار داشت: طارمی با انتخاب پورتو، بهترین انتخاب ممکن را انجام داد. او این تیم را برگزید تا در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند و در تمام مسابقات معتبر اروپایی حضور داشته باشد.

وی در ادامه افزود: مهدی در پورتو برای کسب دست‌آوردهای بزرگ‌تر مبارزه می‌کند و این باعث می شود تا انگیزه‌اش ۲برابر شود. شما همیشه می توانید با حضور در تیم بزرگی مثل پورتو به جاهای بهتری بروید و به نوعی این تیم سکوی پرتاب خوبی است.  بین ریوآوه و پورتو تفاوت زیادی وجود دارد. حضور در این ۲ تیم کاملا متفاوت است. به همین خاطر به طارمی گفتم فقط به تمرینات و کارش تمرکز کند. البته او به خوبی می داند تا در فضای جدید چگونه رفتار کند.

مهدی طارمی در ریو آوه پرتغال

اوسنیک در پایان گفت: او می‌تواند در ترکیب پورتو پیشرفت کند و به بازیکن کامل تری تبدیل شود. او از لحاظ ذهنی باید آماده باشد و این مهمترین مساله است. پورتو جایی است که شما باید همیشه برنده باشید و در صورت باخت همه چیز به هم می‌ریزد. مهدی خود را برای این فضا آماده کرده  و این ذهنیت باعث پیشرفتش می‌شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها