کد خبر : 48959

آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از 20 روز پیش

آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از 20 روز پیش

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه و شایعات شکل گرفته پاسخ داد.

به گزارش ورزش سه، علی رغبتی، عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در‌ نقل و انتقالات و تمدید با ستاره‌های خود به سایت باشگاه گفته: باشگاه پرسپولیس از نزدیک به 20 روز قبل فعالیت خود برای نقل و انتقالات را با اولویت حفظ شاکله تیم فعلی آغاز کرد.

در این ارتباط جلساتی را با آقایان افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی داشتیم که در جریان آن‌درباره شرایط برای حفظ بازیکنان صحبت شد. از همان زمان، جلسات با مدیران برنامه بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، بشار رسن و چند بازیکن دیگر که بندهایی در قراردادشان داشتند یا این که قرارداد آن ها در پایان این فصل به انتها می‌رسد، نیز آغاز شد.

وی ادامه داد: دلیل این امر، اولویت کادر فنی و باشگاه برای حفظ استخوان‌بندی تیم بود تا پس از آن با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم برای تقویت تیم، جهت لیگ قهرمانان آسیا و فصل بعدی رقابت‌ها وارد بازار نقل و انتقالات شویم. در این مدت هیات مدیره به دنبال اجرای همین اهداف بود و برای آن برنامه ریزی کرده است.

عضو هیامدیره پرسپولیس در پایان گفت: هدف اصلی حفظ شاکله تیم است همانطور که در سالهای گذشته نیز این اتفاق افتاد و گام بعدی نیز یارگیری بر اساس نیاز کادر فنی است تا ان‌شاءالله برای فصل بعد هم با قدرت وارد مسابقات شویم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها