کد خبر : 48937

اسماعیلی فر یکشنبه آزاد می‌شود!

 اسماعیلی فر یکشنبه آزاد می‌شود!

دانیال اسماعیلی فر شاه ماهی نقل و انتقالات است که پیش از امضای قرارداد با تیم جدید، یک حضور کوتاه در کمیته تعیین وضعیت خواهد داشت و سپس احتمالا به عنوان بازیکن آزاد مقصد خود را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با ممنوعیت خرید بازیکنان خارجی، حالا ستاره های ایرانی که به خصوص توانایی بازی در پست های هجومی را دارند، ارزشی بیشتر از گذشته پیدا کرده اند. آن هایی که می‌توانند موقعیت بسازند، گلزنی کنند و به تنهایی روند مسابقه را تغییر دهند که دانیال اسماعیلی فر ستاره تیم ذوب آهن نیز یکی از آن هاست.

دانیال 27 ساله که از سال 1393 در عضویت تیم فوتبال ذوب آهن است و در این بین تنها یک جدایی برای انجام خدمت سربازی داشته، در چند سال اخیر به جمع ستاره های فوتبال ایران اضافه شده اما موضوع سربازی سبب شد تا نتواند زودتر از این ها خود را در قامت شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران نشان دهد. او اغلب دوران بازی اش را به عنوان مدافع راست سپری کرده اما توانایی حضور در پست هافبک و وینگر را هم دارد و با تکنیک بالا، قدرت دریبل زنی و دوندگی، همان ستاره ای است که تیم های ایرانی می‌خواهند.

حضور او در لیست خرید یحیی گل محمدی قطعی است اما حالا مشخص شده که استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد نیز خواهان اسماعیلی فر هستند اما پیش از آن وی باید مشکل قراردادی با ذوب آهن را حل کند. سبزها اعتقاد دارند که او دستکم تا زمستان 1399 با این تیم قرارداد دارد و باید با گرفتن رضایت نامه راهی تیم جدیدی بشود اما یک اشتباه در امضای قرارداد جدید با وی از سوی مسئولان ذوب آهن سبب شده تا او فرصت فسخ قراردادش را داشته باشد.

در قرارداد سال جدید به جای مبلغ قرارداد از واژه «توافقی» استفاده شده که در قانون نقل و انتقالات و از نظر حقوقی، بی معنی است. قراردادهایی که رقم روی آن ها قرار نگیرد، از اعتبار خالی هستند و باشگاه نیز نمی‌تواند ادعایی داشته باشد. قرارداد توافقی نیز به شکلی است که هر دو طرف باید رضایت دهند و این در حالی است که اسماعیلی فر توافقی با باشگاه ذوب آهن نداشته است.

دانیال البته در میان ادعای باشگاه سبزپوش اصفهانی ترجیح داده تا سکوت کند اما احتمالا او به زودی راهی فدراسیون فوتبال خواهد شد تا در کمیته تعیین وضعیت، به این موضوع رسیدگی شود. احتمالا این کمیته حکم به فسخ قرارداد خواهد داد و اسماعیلی فر به عنوان بازیکن آزاد مقصد خود را انتخاب خواهد کرد.

هواداران هر یک از تیم های بزرگ، به نحوی او را به تیم خود متصل می‌کنند اما تا ششم شهریور یعنی آغاز فصل نقل و انتقالات اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد. بنابراین رابطه خوب یحیی با شاگردان سابق، شمالی بودن سعادتمند مثل اسماعیلی فر، علاقه دو طرفه دانیال و تی تی ها، حضور سعید آذری در فولاد و تکرار انتقال بین اصفهانی ها تا زمانی که مذاکرات نهایی نشوند، تنها یک گمانه زنی نسبتا بی اساس است.

بنابراین باید منتظر ماند و دید در یک ماه آینده او چه تصمیمی خواهد گرفت؛ شاید مهم ترین تصمیم یکی از ستاره های فوتبال ایران که در پنجره تابستانی کنونی به شاه ماهی نقل و انتقالات تبدیل شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها