کد خبر : 48936

جایزه‌های فردی به استقلال رسید


جایزه‌های فردی به استقلال رسید

شیخ دیاباته با دو گلی که در هفته آخر به ثمر رساند، به عنوان آقای گلی رسید و قایدی با یک پاس گل در کنار میلاد جهانی آقای پاس گل شد.

به گزارش ایرنا، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر با انجام هشت دیدار به اتمام رسید و نتایج جالبی به دست آمد. پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ نوزدهم دست پیدا کرد و استقلال باردیگر نتوانست حریف سنتی خود را شکست دهد اما در بخش عناوین فردی موفقیت از آن آبی‌ها شد.

شیخ دیاباته با دو گلی که در این هفته به شاهین زد، موفق شد با ۱۵ گل در اولین فصل حضور خود در فوتبال ایران به عنوان آقای گلی دست پیدا کند و شهریار مغانلو را که ۱۳ گل به‌نام خود ثبت کرده بود، را از پیش رو برداشت. عیسی آل کثیر و علی علیپور هم با ۱۲ گل به طور مشترک در رده بعدی قرار گرفتند . دیاباته اولین آقای گل خارجی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر شد.

در بخش پاس گل هم مهدی قایدی با پاس گلی که داد با هشت پاس گل در کنار میلاد جهانی از صنعت نفت عنوان بهترین پاس گل دهنده لیگ را به خود اختصاص داد. قایدی همچنین به قول خود عمل کرد و در لیگ نیز ۱۰ گل به ثمر رساند. مهدی ترابی از پرسپولیس با ۶ پاس گل نزدیک‌ترین تعقیب کننده نسبت به این دو نفر بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها