کد خبر : 48929

پرسپولیس برای دربی شرایط بهتری دارد


پرسپولیس برای دربی شرایط بهتری دارد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولس معتقد است که فصل نوزدهم لیگ برتر به دلیل کرونا و تعطیلی‌های طولانی از کیفیت بالایی برخوردار نبود.

به گزارش خبرورزشی، حمید درخشان راجع به دربی پیش روی پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد:

دربی همیشه یک بازی خوب و حساس است، البته این بازی در جام حذفی برگزار می‌شود و یک تیم باید برنده از زمین خارج شود، همین موضوع باعث شده تا شرایط خاص‌تر باشد. امیدوارم در این دربی بازی خوبی را شاهد باشیم و دو تیم نشان دهند که با چه کیفیتی فوتبال بازی می‌کنند. بازی برای دو تیم سخت است، ولی فکر می‌کنم پرسپولیس شرایط بهتری دارد و می‌تواند حتی با یک گل استقلال را شکست دهد.

وی درباره ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی در لیگ برتر ایران، یادآور شد: شرایط اقتصادی کشور ما خیلی خوب نیست و آوردن مربی یا بازیکن خوب خارجی هزینه زیادی می‌خواهد. در این وضعیت برای باشگاه‌ها خیلی سخت است که بتوانند از پس هزینه‌های بازیکنان و مربیان باکیفیت خارجی برآیند، آن هم در حالی که ممکن است قیمت دلار بازهم تغییر کند. فکر می‌کنم بهتر است در این وضعیت به داشته‌های خودمان بیشتر توجه کنیم و پولی که می‌خواهیم برای بازیکن و مربی خارجی صرف کنیم، به توسعه زیر ساخت‌ها و رده‌های پایه بپردازیم و آن‌ها را تقویت کنیم. از آن سو به مربیان داخلی هم بیشتر بها بدهیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها