کد خبر : 48892

اشک مهاجم پرسپولیس در آخرین بازی لیگ درآمد

اشک مهاجم پرسپولیس در آخرین بازی لیگ درآمد

علی علیپور پس از پایان بازی از شدت ناراحتی روی زمین خوابید و با چشمانی اشک آلود زمین را ترک کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی آخرین بازی خود در لیگ نوزدهم را آغاز کرد که کریستین اوساگوآنا در خط حمله این تیم حضور داشت و علی علیپور از روی نیمکت بازی را استارت زد. این در حالی بود که علیپور دو گل تا صدر جدول گلزنان فاصله داشت و امیدوار بود که در آخرین بازی با یک هت تریک به کفش طلا برسد.

اما او تنها 20 دقیقه فرصت پیدا کرد تا در زمین بازی کند و در اخرین دقایق نیز با فریب و شوتی تماشایی دروازه منادی را باز کرد تا با 12 گل آقای گل سرخ ها در لیگ نوزدهم باشد اما نتوانست به دیاباته برسد و دومین کفش طلای خود را تصاحب کند. نکته جالب این که او بازهم فرصت گلزنی داشت ولی موفق به این کار نشد.

علیپور که امید داشت در این بازی آقای گل شود، پس از ناکامی در کسب کفش طلا و پایان بازی روی زمین خوابید و ناراحتی خود را به این شکل نشان داد و با چشمانی اشک آلود از میدان بیرون رفت.

 با این حال مهاجم سرخ ها در این فصل 14 گل زده و با 71 گل حالا چهارمین گلزن تاریخ پرسپولیس در کنار حسین کلانی محسوب می‌شود. وی این فصل نیز 16 گل زده و می‌تواند در جام حذفی و لیگ قهرمانان این رکورد را افزایش دهد.

این در حالی است که شنیده هایی مبنی بر جدایی این بازیکن وجود دارد اما اگر انتقال به چین انجام نشود، علیپور با 24 گل دیگر از رکورد سه دهه ای علی پروین عبور کرده و دومین گلزن تاریخ سرخ ها خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها