کد خبر : 48877

دانشگر نشان داد برای استقلال کوچک است


دانشگر نشان داد برای استقلال کوچک است

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: دانشگر نباید رودرروی سرمربی و هواداران می‌ایستاد! ما هر چه داریم از این هواداران است.

به گزارش خبرورزشی، مهدی فنونی‌زاده که از اتفاقات رخ داده در اردوی استقلال دلخور بود با اشاره به دانشگر و باقری آن‌ها را به حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار‌های حساس پیش رو دعوت کرد.

آقای فنونی‌زاده! در جریان اتفاقات اخیر در باشگاه هستید؟

بله! شنیدم که دانشگر چه کار کرد و باقری چه رفتاری داشته با مربی‌اش! باعث تأسف است که در تیمی مانند استقلال با این همه وحدت تیمی و رفاقت این قبیل مسائل ایجاد می‌شود. من که وقتی شنیدم و خبرش را دیدم باورم نمی‌شد.

چطور؟

همیشه تصور می‌کردم محمد دانشگر جزو بازیکنان متعصب استقلال است که تا چند سال در این تیم توپ می‌زند و از قدیمی‌های تیم می‌شود ولی با این رفتاری که کرد و آن استوری که گذاشت مشخص کرد برای تیم استقلال کوچک است. او نباید رودرروی سرمربی و هواداران می‌ایستاد! ما هر چه داریم از این هواداران است.

البته رفت و عذرخواهی کرد!

این برای دومین بار طی این ۲۰، ۲۵ روز است که دردسر درست کرده و عذرخواهی اش دیگر فایده‌ای ندارد. فرشید باقری هم که به نظر آرام می‌رسد نباید با مربی تیم درگیر می‌شد! این رفتار‌ها عین این است که چاقو دسته خودش را ببرد در حالی که هرگز این کار را نمی‌کند.

به خاطر وضعیت جدول؟

هم جدول و بازی آخر و هم دیدار با پرسپولیس! الان تیم در شرایطی است که باید آرامشش را حفظ کنیم و بچه‌ها روی دو بازی در بوشهر و دربی تمرکز کنند. فوتبال چند لازمه اصلی دارد که یکی از مهمترین‌های آن داشتن تمرکز است. چرا می‌گویند پول بازیکن را به موقع بدهید؟ برای همین است که در حین بازی نگران دسته چک و حساب بانکی اش نباشد. این مسائل هم برای تیم حاشیه‌ساز می‌شوند و کار دست بازیکنان می‌دهند.

وضعیت بازی با شاهین بوشهر را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

قطعاً بازی آسانی نیست. البته شاهین دیگر تقریباً سقوط کرده و امیدی ندارد ولی با این همه آن‌ها تلاش‌شان را می‌کنند و بازی پخش مستقیم دارند. ولی استقلال اگر بتواند تا فردا این وضعیت به هم ریختگی را کنترل کند حتماً موفق می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها