کد خبر : 48871

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سایپا

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سایپا

تقابل ابراهیم صادقی و یحیی گل‌محمدی در هفته پایانی لیگ برتر در فصل نوزدهم نیز از جذابیت‌های خاص خود برخوردار خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، سایپا که در میانه فصل شرایط را به شکلی دنبال کرد که در منطقه سقوط قرار گرفته، اکنون در هفته‌های پایانی شرایطی را دنبال می‌کند که امیدها برای بقای آنها با کسب چند نتیجه موفق، بیشتر شده است.

یحیی گل محمدی اما طی سه هفته اخیر و بعد از مسجل شدن قهرمانی تیمش نتوانسته پیروزی را در اردوگاه تیمش جشن بگیرد و دو تساوی و یک شکست ماحصل این دیدارها بوده و البته خوش‌شانس بوده که نتایج کنونی بعد از دستیابی به قهرمانی شکل گرفته تا از انتقادات به دور باشد و برخی آن را به دلیل کم انگیزگی ربط بدهند.

اکنون دو تیم در آخرین تقابل لیگ نوزدهم برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت و امیدوارند این بازی با اتفاق خوبی برای آنها همراه شود. در ترکیب پرسپولیس بار دیگر بوژیدار درون دروازه حاضر خواهد شد و امیدوار به جبران سه گل دریافتی مقابل گل گهر است و چشم به کلین شیت یازدهم در این فصل دوخته است.

در خط دفاعی نیز با غیبت شجاع خلیل زاده باید شکل گیری زوج سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را شاهد باشیم و در سمت چپ محمد نادری و در سمت راست نیز مهدی شیری به بازی خواهند پرداخت. مهدی شیری البته طی روزهای اخیر با آسیب دیدگی تمرینات را دنبال کرده بود و باید دید یحیی روی او در این بازی ریسک خواهد کرد یا خیر. 

در خط میانی نیز کمال کامیابی‌نیا غایب شاخص پرسپولیس خواهد بود تا احمد نوراللهی همانند نیمه دوم دیدار مقابل گل گهر با حضور سعید حسین پور در این خط حاضر شوند. مهدی ترابی و سیامک نعمتی نیز دو بازی هجومی خط میانی برای بازیسازی و حمله به دروازه حریف خواهند بود که وظیفه تغذیه علی علیپور و وحید امیری را نیز برعهده دارند.

وحید امیری بعد از غیبت در دیدار قبلی سرخ‌ها شانس بازگشت را به ترکیب در شرایطی به دست آورده که اینبار با پایان مصدومیت محمد نادری، در پست تهاجمی به میدان خواهد رفت. علی علیپور نیز آخرین شانس‌های شاید غیرممکن خود را برای تصاحب عنوان آقای گل جستجو می‌کند و البته با سابقه گلزنی مناسبی که برابر سایپا دارد، بعید نیست در این بازی نیز به موفقیت دست یابد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بوژیدار رادشوویچ

سیدجلال حسینی

احمد نوراللهی

محمد حسین کنعانی زادگان

مهدی شیری

محمد نادری

سعید حسین پور

سیامک نعمتی

مهدی ترابی

علی علیپور

وحید امیری

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها