کد خبر : 48870

سرمربی استقلال علی کریمی را می خواهد

سرمربی استقلال علی کریمی را می خواهد

مصدومیت بی موقع هافبک استقلال، کادرفنی این تیم را در آستانه دربی، حسابی نگران کرده است.

به گزارش میزان، علی کریمی هافبک آماده استقلال درست همین روز‌ها که آبی‌پوشان بیش از همیشه به ستاره‌های خود احتیاج دارند، مصدوم شد و بازی با شاهین بوشهر را از دست داد. حالا نگرانی‌هایی وجود دارد که دربی حذفی را هم از دست بدهد.

کریمی امسال از خوب‌های استقلال بوده و فرهاد مجیدی حساب خاصی روی او باز کرده است. به همین دلیل، مجیدی به کادر پزشکی تاکید دارد که کریمی به بازی چهارشنبه هفته آینده برسد و در ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس به میدان برود.

علی کریمی با توجه به رابطه خوب با فرهاد مجیدی، از جمله بازیکنانی است که نامش در لیست کادرفنی برای فصل آینده هم دیده می‌شود و فرهاد تاکید زیادی روی حفظ او دارد. حتی شنیدیم که سرمربی جوان استقلال به مسئولان باشگاه اعلام کرده این بازیکن حتما باید حفظ شود.

کریمی در دربی رفت پایتخت یک پنالتی حساس را هدر داد، اما پس از آن اتفاق، شرایط بهتری داشت و حالا دیگر حسابی در ترکیب اصلی استقلال جا افتاده است. استقلال در بازی با شاهین بوشهر روزبه چشمی را هم در اختیار ندارد و با توجه به اخراج محمد دانشگر و فرشید باقری، مسلما با کمبود بازیکن مواجه می‌شود. با این حساب، مجیدی مجبور می‌شود از یکی، دو بازیکن امید خود در لیست ۱۸ نفره استفاده کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها