کد خبر : 48850

دفاع چپ نفت آبادان در لیست مجیدی برای استقلال

دفاع چپ نفت آبادان در لیست مجیدی برای استقلال

فرهاد مجیدی برنامه تقویت استقلال در خطوط مختلف را برای فصل بعد در نظر دارد و خرید یک مدافع چپ بخشی از این برنامه است.

خبرگزاری ایلنا گزارش داد که عقیل کعبی گزینه استقلال برای لیگ بیستم است. دفاع چپ 29 ساله و 184 سانتی‌متری صنعت نفت آبادان که با استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد. مدافعی باقدرت سرزنی که در نیم‌فصل هم در لیست فرهاد مجیدی بود اما باشگاه آبادانی در آن مقطع یا جدایی او مخالفت کرد.

شاید این بار که صنعت نفت در کورس نیست و اسکوچیچ هم رفته خرید کعبی راحت‌تر باشد! هرچند گفته می‌شود کعبی برای فصل آینده بازیکن آزاد است.

مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان در واکنش به این پیشنهاد گفته بود:«اگر استقلال به‌راحتی می‌گوید که کعبی را می‌خواهد ما هم شیخ دیاباته و علی کریمی را می‌خواهیم. اسکوچیچ به ما گفته اگر استقلالی‌ها بازیکن خوب ما را می‌خواهند ما هم بازیکنان خوب آن‌ها را می‌خواهیم آیا این بازیکنان را به ما می‌دهند؟ موضع باشگاه و اسکوچیچ مشخص است و به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم. ما به آن‌ها احتیاج داریم و در کورس رقابت هستیم. ما به فکر تعویض بازیکنی با این باشگاه نیستیم چون بازیکنان خوبی داریم ولی اگر بخواهیم کعبی را با بازیکنی مثل دیاباته و یا علی کریمی عوض کنیم آیا استقلالی‌ها این بازیکنان را به ما می‌دهند؟ چرا باید بهترین بازیکنمان را به رقیب بدهیم؟»

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها