کد خبر : 48826

مسابقه «قرارداد مضحک بستن» بین مدیران فوتبال ایران


مسابقه «قرارداد مضحک بستن» بین مدیران فوتبال ایران

مدیران فوتبالی (بخوانید غیر فوتبالی) در ایران مسابقه‌ای گذاشته‌اند به نام «قرارداد مضحک بستن» و خوشبختانه بسیاری از مدیران در این مسابقه شرکت دارند!

به گزارش خبرورزشی، یکی قراردادی با ویلموتس بسته که در تاریخ فوتبال جهان بی‌نظیر است. ما در مجموع باید حدود ۲۴۰ میلیارد تومان پول بی‌زبان مردم و مملکت را به کسی بدهیم که به عراق و بحرین باخت و بدترین نتایج تیم ملی در تمام سال‌های اخیر را رقم زد. در مورد قرارداد ننگین ویلموتس بار‌ها نوشته‌ایم، اما اگر تا عمر داریم باز هم بنویسیم یک جور‌هایی حق مطلب ادا نمی‌شود.

در موارد دیگر آپشن‌هایی در قرارداد فوتبالیست‌ها می‌بینیم که شاخ درآر است! مشکل پرو پییچ با ۳۰ هزار دلار حل می‌شد، اما به او ۴۲۰ هزار دلار پول دادند. قرارداد اوکراینی‌های پرسپولیس خودش یک پا ترکمنچای بود. در قرارداد بشار رسن آمده که اگر مدیرعامل از او راضی باشد ۵۰ هزار دلار اضافه می‌گیرد! در قرارداد الحاجی گرو کلی آپشن برای فلان تعداد گل زده وجود داشت (انگار مهاجم پول می‌گیرد که بنایی کند!)

خلاصه که قرارداد با خارجی‌ها یکی از یکی مضحک‌تر و مشکوک‌تر است. حالا اگر بخواهند قرارداد ویلموتس را هم زیر سبیلی رد کنند باز هم شاهد تکرار تاریخ خواهیم بود. اگر یک بار درست و محکم برخورد شود و اگر املاک و دارایی‌های عامل یا عاملان این قرارداد‌های ننگین و فرا ترکمنچای‌گونه را مصادره و آن‌ها را دادگاهی کنند مسلماً مدیران بعدی از این «غلط»‌ها نمی‌کنند ضمن اینکه باید مشخص شود که دست بعضی‌ها با خود ویلموتس در یک کاسه است یا نه؟! این مورد را هم باید تا آخر پیگیری کرد و این انتظار به حق مردم از مسئولان است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها