کد خبر : 48809

در میان اسامی لیست خرید پرسپولیس «بمب» وجود ندارد

در میان اسامی لیست خرید پرسپولیس «بمب» وجود ندارد

بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی برای حضور در لیست پرسپولیس چندان اسم و رسمی ندارند.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر اقدام به ارائه لیست خرید هفت نفره خود به باشگاه کرد تا بازیکنان جدید پرسپولیس پس از اتمام فصل به جمع سرخپوشان پایتخت برای حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که از ۲۴ شهریورماه بصورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود حاضر شوند.

گل محمدی در حالی لیست خرید خود را به باشگاه ارائه کرده است که برای برخی پست ها چند گزینه پیشنهاد داده است تا دست مسئولان باشگاه را برای جذب آنها باز بگذارد.

لیست خریدی که شاخص ترین آنها دانیال اسماعیلی فر بازیکن ذوب آهن اصفهان است و بقیه اسامی نظیر حامد لک، سعید آقایی و عیسی آل کثیر هستند که قرار است بلافاصله پس از اتمام بازی های خود در هفته جاری رقابت های لیگ برتر قرارداد با پرسپولیس را امضا کنند و در تمرینات این تیم حاضر شوند.

در واقع گل محمدی هیچ ستاره ای را در لیست خرید خود غیر از رشید مظاهری و پیام نیازمند که سابقه ایستادن درون دروازه تیم ملی را داند قرار نداده بود که این دو نفر نیز با توجه به بندهای مندرج در قراردادهای خود شانس اندکی برای جانشینی بیرانوند در دروازه پرسپولیس دارند. همین موضوع نیز باعث شد تا سرمربی پرسپولیس فعلا به حامد لک فکر کند.

گل محمدی که با بازیکنان فعلی خود توانسته بردهای متوالی به دست آورد سراغ ستاره های ملی پوش نرفته تا بتواند همچون گذشته تیمی یکدست را در اختیار داشته و با کمترین حاشیه به کارش ادامه دهد.

بازیکنانی که اگر روی نیمکت این تیم بنشینند هم جنجال نخواهند داشت و کار را برای کنترل رختکن تیم توسط کادر فنی پرسپولیس راحت می کنند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها