کد خبر : 48806

آیا می‌خواهند شیخ دیاباته و بشار رسن را فراری بدهند؟

آیا می‌خواهند شیخ دیاباته و بشار رسن را فراری بدهند؟

افشای قرارداد همزمان این دو بازیکن کمی عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد.

به گزارش ایلنا، در فاصله اندکی پس از آنکه ریز قرارداد شیخ دیاباته با استقلال  منتشر شد، این بار نوبت به افشای جزئیات قرارداد بشار رسن رسید. هنوز قیل و قال هزینه‌های استقلال برای استفاده از مهاجم مالیایی نخوابیده بود که موج دیگری در مورد مخارج پرسپولیس برای استخدام‌ هافبک عراقی به‌وجود آمد.

جزئیات منتشر شده نشان می‌دهد قرارداد بشار رسن به اضافه همه آپشن‌های تشویقی و تکمیلی‌اش، برای باشگاه پرسپولیس چیزی حدود ۴۵۰ هزار دلار هزینه داشته است.

 اگر این پول‌ها صرف بازیکنان به دردبخور خارجی شود، هیچ اشکالی ندارد. اتفاقا هم شیخ و هم بشار مصداق همین موضوع هستند. به هر حال اما افشای قرارداد همزمان این دو بازیکن کمی عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد. کافی است به یاد بیاوریم وزارت ورزش به‌عنوان متولی هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، اخیرا جذب مربی و بازیکن خارجی جدید را برای سرخابی‌ها ممنوع کرده. در این شرایط آنها نهایتا حق دارند بازیکنان خارجی فعلی را حفظ کنند.

در چنین فضایی است که انتشار ناگهانی اسناد محرمانه دو باشگاه، شبهه‌برانگیز می‌شود. آیا اراده‌ای وجود دارد تا با «گران‌نمایی» بازیکنان خارجی فعلی، پروژه عبور از آنها کلید بخورد و فصل آینده شاهد شاکله تمام ایرانی در پرسپولیس و استقلال باشیم؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها