کد خبر : 48791

پیشنهاد خارجی ستاره خط هافبک استقلال را می گیرد؟

پیشنهاد خارجی ستاره خط هافبک استقلال را می گیرد؟

علی کریمی یکی از بازیکنانی است که هنوز اقدامی برای تمدید قراردادش انجام نشده و شایعاتی درباره حضورش در خارج از ایران وجود دارد.

به گزارش ورزش سه، یکی از دغدغه های مسئولان استقلال در روزهای پایانی فصل نوزدهم لیگ برتر تمدید قرارداد با ستاره هایشان است. بازیکنانی که در پایان فصل جاری قراردادشان هم به پایان می رسد و مشخص نیست چه آینده ای در انتظار آنها خواهد بود.از این رو مدیران استقلال تاکنون از بین بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است، با داریوش شجاعیان به توافق رسیدند اما وضعیت سایر نفرات مشخص نیست.

یکی از بازیکنانی که چند روز دیگر قراردادش با استقلال به پایان می رسد، علی کریمی است. ستاره بی بدیل استقلال در لیگ نوزدهم که در جمع بهترین بازیکنان این فصل هم دیده می شود. کریمی امسال برای استقلال عالی کار کرده و عملکرد بی نظیرش باعث شده تا موضوع قرارداد او به اصلی ترین دغدغه هواداران استقلال تبدیل بشود.

کریمی چند روز قبل و بعد از دیدار با شهرخودرو در مصاحبه ای اعلام کرد هیچ صحبتی از سوی مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد با او نشده تا مدیران استقلال برای این امر دست به کار شوند. آنها صحبت هایی را با کریمی طی روزهای گذشته انجام دادند اما فعلا هیچ نتیجه ای دریافت نکردند.

علی کریمی و مدیران استقلال هنوز به صورت رسمی مذاکره ای را برای تمدید قرارداد انجام ندادند و بعید هم هست طی روزهای آینده این اتفاق بیفتد. کریمی به عنوان فرمانده خط میانی استقلال همین حالا پیشنهادهای زیادی از تیم های بزرگی مثل تراکتور و سپاهان دارد اما بعید است او بخواهد فوتبالش را در ایران در تیمی جز استقلال دنبال کند.

موضوعی که اما باعث شده کریمی تمدید قراردادش با استقلال را به تاخیر بیندازد، بحث لژیونرشدنش است. درباره این ستاره که سابقه چند سال بازی در لیگ کرواسی و حضور در تیم های دیناموزاگرب و لوکوموتیو زاگرب را نیز دارد، گفته می شود پیشنهادهای خارجی دریافت کرده که یکی از آنها از لیگ قطر است. کریمی به خاطر پیشرفت فوتبالی اش مثل تمام بازیکنان دیگر دوست دارد به خارج از کشور برود.

این بازیکن تاثیرگذار البته علاقه مند است اگر قرار به ماندگاری اش در ایران باشد، بار دیگر پیراهن استقلال را برتن کند اما اگر بحث لژیونرشدنش جدی باشد، شاید شاهد ترک استقلال توسط مرد شماره 6 آبی ها باشیم. باید منتظر ماند و دید طی روزها و هفته های آینده چه اتفاقاتی درباره قرارداد کریمی و استقلال رخ می دهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها