کد خبر : 48782

عامل استقلالی نشدن برانکو مشخص شد

عامل استقلالی نشدن برانکو مشخص شد

رضا چلنگر ، مترجم سابق برانکو در خصوص حضور سرمربی سابق پرسپولیس در استقلال گفت: آقای فتح الله زاده که همشهری ما هستند با بنده تماس گرفتند و گفتند که رضا می خواهم ببینمت من هم گفتم خارج از محیط باشگاه ملاقات داشته باشیم. به هتل رفتیم و او به من گفت که می خواهیم برانکو را بیاوریم.

به گزارش پارس فوتبال ، رضا چلنگر ، مترجم سابق برانکو در خصوص حضور سرمربی سابق پرسپولیس در استقلال گفت:

آقای فتح الله زاده که همشهری ما هستند با بنده تماس گرفتند و گفتند که رضا می خواهم ببینمت من هم گفتم خارج از محیط باشگاه ملاقات داشته باشیم. به هتل رفتیم و او به من گفت که می خواهیم برانکو را بیاوریم. با او تماس گرفتیم. فکر می کنم سال ۸۶ بود، دقیق یادم نیست.

وی افزود:

آقای فتح الله زاده و کل گروهش بعد از یک هفته برکنار شد و آقای آشتیانی آمدند که به محض ورود به استقلال آقای مرفاوی را با قیمت پایین تر آوردند که نتایج بسیار خوبی هم گرفتند. به نظر من اتفاق بدی برای استقلال رخ نداد. گویا قسمت نبود که برانکو به استقلال بیاید.

وی در خصوص کرانچار گفت:

یک بار هم آقای کرانچار قرار بود که به استقلال بیاید که قبل از حضور آقای منصوریان در استقلال بود. خدا بیامرز مرحوم پور حیدری با بنده تماس گرفتند که من هم گفتم دیر تماس گرفتید او با الاهلی قرارداد بسته است و نمی تواند جدا شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها