کد خبر : 48731

سید مهدی رحمتی درآستانه بازگشت به استقلال؟

سید مهدی رحمتی درآستانه بازگشت به استقلال؟

آیا اتفاقاتی که در مشهد برای سیدمهدی رحمتی رخ داده، می‌تواند در راستای اخباری باشد که حکایت از بازگشت او به استقلال دارد؟

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان شهرخودرو خبرسازترین چهره چند ساعت اخیر فوتبال ایران بوده است. او به خاطر جر و بحث با داود سیدعباسی مربی شهرخودرو توسط سهراب بختیاری‌زاده کنار گذاشته شده و اگر چه قائم مقام باشگاه شهرخودرو اعلام کرده که مساله او حل شدنی است اما سرمربی این تیم در مصاحبه‌هایی که امروز داشته گفته رحمتی دیگر جایی در تیم او ندارد.

سهراب به خبرگزاری میزان گفته:« اگر یک بازیکن جوان مرتکب بی‌انضباطی شود، می‌توان برای یک‌بار او را بخشید، اما اگر بازیکنان بزرگ تیم برای چندین بار مرتکب اشتباه شوند، قابل قبول نیست. تا زمانی که من در شهرخودرو هستم رحمتی جایی در این تیم ندارد.:»

اگر سهراب روی موضعش پافشاری کند، این احتمال وجود دارد که رحمتی علیرغم قراردادش با شهرخودرو، چاره‌ای جز جدایی از این تیم نداشته باشد. گفته می‌شود فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو حاضر است در ازای رقمی در حدود 3.5 میلیارد تومان رضایتنامه دروازه‌بان تیمش را صادر کند.

مقصد احتمالی رحمتی طبق گمانه زنی ها تیم سابقش است و طی چند ماه گذشته بارها و بارها بحث بازگشت او به استقلال مطرح شده به خصوص آنکه او در بازی برگشت شهرخودرو و استقلال برخورد گرمی با فرهاد مجیدی و همبازیان سابق داشت تا شایعه بازگشت او جدی‌تر شود.

رحمتی هم مثل حسینی، البته هر از گاهی مرتکب اشباهات عجیبی می‌شود اما خب او هنوز بین هواداران استقلال طرفداران خاص خودش را دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها