کد خبر : 48703

قایدی را تهدید کردند خودش را زمین نزند


قایدی را تهدید کردند خودش را زمین نزند

بعضی از مربیان استقلال هنگام رفتن به سمت رختکن مدعی بودند داور مسابقه به مهدی قایدی گفته خودش را بیخودی و به ویژه در محوطه جریمه زمین نیندازد!

به گزارش خبرورزشی، جدال استقلال و پیکان به‌مراتب پرحاشیه‌تر از چیزی شد که تصورش را می‌کردیم.

از اتفاقات داخل زمین گرفته تا ماجرا‌هایی که پس از پایان آن به وقوع پیوست و در نهایت منجر به اخراج یکی از آبی‌پوشان شد.

با توجه به اهمیت این حواشی، بد نیست آن‌ها را به اتفاق همدیگر مرور کنیم تا شما عزیزان هم در جریان وقایع اتفاقیه شنبه‌شب در ورزشگاه آزادی قرار بگیرید.

ابتدا خوشحال، انتها عصبانی

یکی از نکات جالب توجه در جریان بازی، حالت فرهاد مجیدی و دستیارانش قبل و پس از مسابقه بود. سرمربی استقلال در حالی پیش از شروع بازی وارد ورزشگاه شد که بسیار خوشحال و شاداب بود. حالتی که سایر همکاران او هم داشتند ولی پس از پایان مسابقه و هنگام خروج از استادیوم، مجیدی بابت تساوی عصبانی بود و همکارانش نیز دل و دماغ صحبت کردن نداشتند. اتفاقی که البته تا حد بسیار زیادی طبیعی به نظر می‌رسید.

دکتر جدید!

استقلال شنبه‌شب صاحب یک دکتر جدید شده بود. فرهاد مجیدی در خلال مسابقه چند بار سیاوش یزدانی را با لفظ «دکتر» مورد خطاب قرار داد و به او تذکر می‌داد که دقیقاً براساس همان برنامه تاکتیکی که از قبل برایش مشخص شده حرکت کند. یزدانی از جمله بازیکنانی است که مورد توجه سرمربی استقلال قرار دارد.

توپ مال کی بود؟

در برخی از صحنه‌ها هنگامی که بازیکنان استقلال توپ را لو می‌دادند، فرهاد مجیدی عصبانی می‌شد و با حالت ناراحت رو به سمت نیمکت می‌کرد و خطاب به همکارانش می‌گفت‌: «این توپ مال کی بود؟ مگر در جلسه فنی تک‌تک این نکات را برای همه آن‌ها توضیح نداده بودیم؟ چرا توپ را لو دادند؟»

تهدید قایدی

یکی از نکات عجیب و غریبی که پس از پایان نیمه اول و هنگام خروج بازیکنان از زمین شنیدیم، ادعای تهدید شدن مهدی قایدی توسط داوران بود! بعضی از مربیان و اطرافیان تیم هنگام رفتن به سمت رختکن مدعی بودند داور مسابقه به مهدی قایدی گفته خودش را بیخودی و به ویژه در محوطه جریمه زمین نیندازد، چون اگر چنین مسئله‌ای را ببیند کارت زرد نشان خواهد داد! استقلالی‌ها معتقد بودند بیان چنین حرفی به مهاجم جوان خودشان باعث برهم خوردن تمرکز این بازیکن شده است و هیچ داوری نباید چنین حرفی بزند. البته این مسئله ادعای آن‌ها بود و قبل از شروع مسابقه نمایندگان رسانه‌ها ندیده بودند که داور وسط با بازیکن استقلال صحبت کند.

هشدار به مجیدی

فرهاد مجیدی هم در نیمه اول و هم در صحنه‌هایی از نیمه دوم نسبت به عملکرد داور وسط معترض بود. دامنه اعتراضات او باعث شد یکی، دو مرتبه داور چهارم نزدیک سرمربی استقلال شود و مؤدبانه تذکر بدهد. در یکی از صحنه‌ها هم هنگامی که فرهاد به شدت از قضاوت ناراحت بود، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال که به دلیل محرومیت روی سکو‌ها قرار داشت، از همان جا با صدای بلند خطاب به مجیدی گفت‌: «فرهادجان چیزی نگو. حرفی نزن. محروم می‌شوی.»

تعجب از نتیجه پرسپولیس

بازیکنان استقلال پس از پایان نیمه اول هنگام رفتن به سوی رختکن از طریق عکاسان متوجه نتیجه جدال گل‌گهر - پرسپولیس در پایان نیمه نخست شدند و اغلب آن‌ها از عقب افتادن سرخپوشان با اختلاف دو گل تعجب کرده بودند. البته شگفتی آن‌ها در خاتمه بازی وقتی فهمیدند مسابقه در نهایت با تساوی ۳-۳ تمام شده است، بیشتر هم شد.

ما از اینجا دیدیم، شما ندیدی؟

در نیمه دوم هنگامی که یکی از بازیکنان استقلال زمین خورد ولی داور وسط دستور به ادامه مسابقه داد، چند نفر از نیمکت‌نشینان این تیم نسبت به تصمیم اتخاذ شده اعتراض کردند و با صدای بلند می‌گفتند‌: آقای داور! ما صحنه را از اینجا دیدیم و فهمیدیم خطا شده ولی شما چطور از داخل زمین آن را ندیدی؟ خطا به این واضحی بود. بازیکن ما را زدند ولی شما دستور می‌دی مسابقه ادامه پیدا کنه؟!

ارزش بیرانوند

رابطه علیرضا بیرانوند سنگربان لژیونر شده پرسپولیس با تعدادی از بازیکنان استقلال بسیار گرم است. اتفاقاً استقلالی‌ها شنبه‌شب پس از پایان مسابقه و هنگام بازگشت به سمت هتل پیرامون نتایج سایر مسابقات با همدیگر صحبت می‌کردند و معتقد بودند پرسپولیس به زودی متوجه ارزش بیرانوند و مهره بسیار کلیدی که از دست داد، می‌شود؛ سنگربانی که بابت اتفاقات رخ داده در جشن قهرمانی پرسپولیس نیز به شدت ناراحت شده بود.

ترمیم چمن

... و بالاخره اینکه بازیکنان استقلال در خاتمه مسابقه و هنگام ترک ورزشگاه معتقد بودند برخی از نقاط زمین چمن نیازمند ترمیم است و این مشکل باید حتماً تا قبل از جدال هفته آینده استقلال - پرسپولیس مرتفع شود تا از کیفیت مسابقه نکاهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها