کد خبر : 48659

سقوط؛ فرجام تلخ سرمربی استقلالی!

سقوط؛ فرجام تلخ سرمربی استقلالی!

مهدی پاشازاده در هفته‌های پایانی رقابت های لیگ یک و لیگ برتر با دو انتخاب پر ریسک، راه تازه ای را در مسیر مربیگری در پیش گرفت.

به گزارش خبرورزشی، مهدی پاشازاده پس از تمام اتفاقاتی که در این فصل برایش رخ داد باید امروز کمی با خودش خلوت کند. این بهترین کار ممکن برای مربی جوان و البته در حال حاضر باتجربه فوتبال ایران است که ببیند تصمیماتش تا چه اندازه درست بوده است؟

پاشازاده که چندی پیش برای سرمربیگری، شهر رشت و تیم سپیدرود را انتخاب کرد فقط در دو بازی روی نیمکت این تیم نشست. جدایی پاشازاده از سپیدرود که هرگز دلایل واقعی آن فاش نشد اما این مربی را راهی تیم شاهین بوشهر در لیگ برتر کرد.

شاید پاشازاده در آن مقطع زمانی با خودش حساب و کتاب کرد سقوط با یک تیم لیگ برتری بهتر از رفتن با سپیدرود به لیگ دسته دو است! با این همه، هر دو تیمی که پاشازاده روی نیمکت آنها حضور پیدا کرد، سقوط کردند.

 سقوط با سپیدرود به طور غیر رسمی و سقوط با شاهین رسما در کارنامه مهدی پاشازاده ثبت شد تا این مربی که آینده خوبی هم برای خودش در فوتبال ایران می بیند و سرمربیگری در استقلال را هم مثل بسیاری از مربیان دیگر حق خودش می داند، کمی فکر کند چرا چنین شد؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها