کد خبر : 48652

زمان و جزئیات ثبت‌نام نقل و انتقال اضطراری معلمان

زمان و جزئیات ثبت‌نام نقل و انتقال اضطراری معلمان

فرهنگیان برای ثبت نام در سامانه نقل و انتقال اضطراری، یکبار دیگر در روز سه شنبه ۲۸ مرداد فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یارمحمد حسین‌بر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره نقل و انتقال اضطراری سال تحصیلی 1399-1400 اعلام کرد: با توجه مراجعات مکرر متقاضیان مبنی بر عدم اطلاع از برنامه زمان‌بندی و به منظور تسهیل در رفع مشکل همکاران، سامانه ثبت نام متقاضیان به آدرس profile.medu.ir در روز سه شنبه 28 مرداد از ساعت 8 صبح تا 14 برای ثبت‌نام متقاضیان انتقال اضطراری جامانده فعال می‌شود.

لازم به ذکر است، مهلت بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مبدأ تا تاریخ 29 مرداد 99، و بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد تا تاریخ اول شهریور 99 تمدید می‌شود.

ضمنا مهلت فوق به هیچ وجه قابل تمدید نبوده و مسئولیت عدم اطلاع‌رسانی مناسب به متقاضیان برعهده اداره کل آموزش و پرورش استان مبدأ است و به کارگیری نیروهای انتقال موقت سال گذشته بدون ارائه درخواست مجدد در سامانه مربوط و موافقت مبدأ و مقصد مجوزی ندارد.

افرادی که بدون سیر مراحل اداری در مقصد به کارگیری شوند باید به محل خدمت اولیه مراجعه و پرونده افراد به کارگیری کننده به هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها