کد خبر : 48650

از فردا 27 مرداد هر نماد بورسی در کدام نیمه بازار معامله خواهد شد؟

از فردا 27 مرداد هر نماد بورسی در کدام نیمه بازار معامله خواهد شد؟

ساعت انجام معاملات در بازار سرمایه از فردا (دوشنبه) دو قسمتی خواهد شد و معاملات تا ساعت ۱۵:۱۵ ادامه خواهد داشت. بر این اساس بیش از ٤٠٠ نماد در نیمه اول بازار و ۵۳ نماد مربوط به سه گروه، صندوق های ETF و اوراق مشارکت در نیمه دوم بازار معامله می شوند.

به گزارش ایسنا، زمان انجام معاملات بورسی از فردا به دلیل جلوگیری از بروز اختلال در هسته معاملاتی دو قسمتی می شود. بر این اساس زمان سفارش گیری کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت های چند رشته ای صنعتی و صنعت فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی بین ساعت ۸:۳۰ تا ۸:۴۵ و زمان انجام معاملات نیز  بین ساعت ۸:۴۵ تا ۱۱:۴۵ خواهد بود.

همچنین زمان سفارش گیری صنایع فلزات اساسی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی ساعت ۱۲ تا ۱۲:۱۵ و زمان انجام معاملات نیز ۱۲:۱۵ تا ۱۵:۱۵ خواهد بود. همه صندوق های قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار ثابت و نیز معاملات همه نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.

بر این اساس، ۵۳ نماد در سه گروه، صندوق‌های ETF، اوراق بادرآمد ثابت و ... در نیمه دوم بازار، یعنی از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۱۵ سفارش گیری (پیش‌گشایش) و از ساعت ۱۲:۱۵ تا ۱۵:۱۵ معامله خواهند شد. سایر نمادها و گروه‌های های بازار، از ساعت ۸:۳۰ تا ۸:۴۵ سفارش‌گیری و از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۱:۴۵ معامله می‌شوند. سهام "دارا دوم" (پالایشی) و نیمی از سهام "دارا سوم" (فولاد و فملی) و همچنین نماد شستا و دارا یکم در نیمه دوم بازار معامله می شوند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها