کد خبر : 48644

شعله‌ور شدن آتش خشم فرهاد: آقا مدد هم از استقلال اخراج شد؟

شعله‌ور شدن آتش خشم فرهاد: آقا مدد هم از استقلال اخراج شد؟

آقا مدد به جعبه سیاه استقلال هم معروف است. زیرا او در سال‌های گذشته از ناصر حجازی بگیرید تا منصور پورحیدری، قلعه‌نویی و مربیان خارجی و داخلی دیگر، یک پای ثابت استقلال بوده و هرگز صدایی از این مسئول تدارکات به بیرون درز پیدا نکرده است.

به گزارش خبرورزشی، شاید خیلی‌ها گمان می‌کردند اخراج دانشگر از استقلال، زمینه صلح و صفا در استقلال باشد اما این روزها حتی از آشتی‌کنان‌های مصلحت‌جویانه نیز خبری نیست.

مجیدی می‌خواهد منهای حاکمیت خود در استقلال از نظر مسائل فنی، به لحاظ مدیریتی هم خودی نشان بدهد؛ به همین دلیل محمد دانشگر، آخرین موردی نیست که با برخورد قاطعانه مجیدی مواجه شد.

حالا خبر می‌رسد قدیمی‌ترین عضو فعلی استقلال - یعنی آقا مدد جباری - که سال‌های سال به عنوان مسئول تدارکات در این تیم حضور دارد با اقدام مدیریتی فرهاد مواجه شده است.

آقا مدد عمده‌ترین شهرت خود را مدیون جمله معروف استقلالی‌های قدیمی است. امیر قلعه‌نویی به دفعات گفته آن زمان رختکن استقلال در پشت وانت آقا مدد خلاصه می‌شد؛ از منظر دیگر اما آقا مدد به جعبه سیاه استقلال هم معروف است. زیرا او در سال‌های گذشته از ناصر حجازی بگیرید تا منصور پورحیدری، قلعه‌نویی و مربیان خارجی و داخلی دیگر، یک پای ثابت استقلال بوده و هرگز صدایی از این مسئول تدارکات به بیرون درز پیدا نکرده است.

هنوز از دلایل ناراحتی فرهاد مجیدی از آقا مدد اطلاعی در دست نیست اما گفته می‌شود شدت این دلخوری به حدی بوده که برای نخستین بار به مدد جباری اجازه ورود به رختکن استقلال داده نشده است!

سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال با وساطت او را به تمرینات برد اما اجازه حضور در رختکن استقلال در مسابقات به او داده نشد. در ادامه باز هم جباری با میانجیگری رمضانی مجوز حضور در رختکن را پیدا کرد. جباری این روزها چه برای تمرینات و چه مسابقات هر بار با میانجیگری به تیم اضافه می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها